SG.hu

Díjat nyert a Samsung magyar ügyfélszolgálata

Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig 3. helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora. A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en állnak minden ügyfél rendelkezésére. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát.


A cég közleménye szerint jövőre szintén újdonsággal készülnek, 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy szoftverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • fapapi #1
    Nem szoktam állást foglalni egy-egy gyártó mellett, de ezzel a díjjal egyet kell, hogy értsek!
    Sok ügyfélszolgálattal beszéltem már, de a Samsung volt az egyetlen ahol partnerként, vásárlóként, emberi hangon, megértően szólnak hozzám. A beszélgetések során nem azt éreztem, hogy Én vagyok az idióta vásárló, aki csak a baromságaival traktálja az ügyfélszolgálatot. A Samsung termékekkel kapcsolatban viszont már nem ez a véleményem, kétszer is meg fogom gondolni, hogy érdemes e megvásárolni, termékeiket, és esetleg olyan gyártót választani ahol az ügyfélszolgálat kritikán aluli, viszont a termék megbízható működést produkál.