SG.hu
Átmeneti üzletekkel bővít karácsonyra az Extreme Digital
Az Extreme Digital Budapesten két pop-up szaküzlet nyitásával enyhíti a karácsonyi sorban állás kellemetlenségeit.
A korábbi évek tapasztalatait figyelembe véve az Extreme Digital átmeneti pop-up szaküzletek nyitásával igyekszik könnyíteni a karácsonyi bevásárlást. Évről-évre egyre többen döntenek a karácsonyi ajándékok beszerzésekor is az online vásárlás mellett, a legnagyobb elektronikus webáruháznál például akár háromszor nagyobb forgalommal is számolni kell az év többi hónapjához képest. Az idei évre a teljes magyarországi online vásárlás forgalmát 200 milliárd forintra becsülik a szakemberek, mely a válság ellenére is további növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Sőt, várhatóan még tovább erősödik az e-kereskedelem, hiszen itthon a teljes kereskedelem még mindig csak 2,7%-át teszi ki, szemben a nyugat-európai országokkal, ahol a kereskedelmi forgalom 5%-a az interneten keresztül zajlik.
Az Extreme Digital vásárlói közül háromból ketten a személyes átvételi lehetőséget választják, melynek nagy része, 60%-a Budapesten történik. A vásárlók kényelmének érdekében ezért különösen fontos a megfelelő számú átvételi pont ebben az időszakban a megemelkedett forgalom miatt. Hogy a többségében belvárosi üzletek terheit csökkentse, valamint a külsőbb kerületek lakóinak is biztosítsa a közeli és egyszerű személyes átvételt, az elektronikus webáruház Budapest két külső kerületében, a XIX. kerületben található KÖKI Terminálban és a XXII. kerületben a Campona Bevásárlóközpontban hozott létre átmeneti szaküzletet. Az Extreme Digital light néven megtalálható üzletekben a vásárlók nem csak a korábban online megvásárolt termékeket vehetik át, de a helyszínen vásárolhatnak is.
A 2013. november 4-én megnyitott Extreme Digital light üzletek átmeneti jellegük miatt egyedi berendezéssel és design-nal, kifejezetten a gyors és hatékony vásárlói kiszolgálásra készültek. A cég közleménye szerint kialakításuk során a legfontosabb szempont a széles választék, a nagy raktárkészlet, valamint a gyors és hatékony személyes átvételi pontként való működtetés volt.
A korábbi évek tapasztalatait figyelembe véve az Extreme Digital átmeneti pop-up szaküzletek nyitásával igyekszik könnyíteni a karácsonyi bevásárlást. Évről-évre egyre többen döntenek a karácsonyi ajándékok beszerzésekor is az online vásárlás mellett, a legnagyobb elektronikus webáruháznál például akár háromszor nagyobb forgalommal is számolni kell az év többi hónapjához képest. Az idei évre a teljes magyarországi online vásárlás forgalmát 200 milliárd forintra becsülik a szakemberek, mely a válság ellenére is további növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Sőt, várhatóan még tovább erősödik az e-kereskedelem, hiszen itthon a teljes kereskedelem még mindig csak 2,7%-át teszi ki, szemben a nyugat-európai országokkal, ahol a kereskedelmi forgalom 5%-a az interneten keresztül zajlik.
Az Extreme Digital vásárlói közül háromból ketten a személyes átvételi lehetőséget választják, melynek nagy része, 60%-a Budapesten történik. A vásárlók kényelmének érdekében ezért különösen fontos a megfelelő számú átvételi pont ebben az időszakban a megemelkedett forgalom miatt. Hogy a többségében belvárosi üzletek terheit csökkentse, valamint a külsőbb kerületek lakóinak is biztosítsa a közeli és egyszerű személyes átvételt, az elektronikus webáruház Budapest két külső kerületében, a XIX. kerületben található KÖKI Terminálban és a XXII. kerületben a Campona Bevásárlóközpontban hozott létre átmeneti szaküzletet. Az Extreme Digital light néven megtalálható üzletekben a vásárlók nem csak a korábban online megvásárolt termékeket vehetik át, de a helyszínen vásárolhatnak is.
A 2013. november 4-én megnyitott Extreme Digital light üzletek átmeneti jellegük miatt egyedi berendezéssel és design-nal, kifejezetten a gyors és hatékony vásárlói kiszolgálásra készültek. A cég közleménye szerint kialakításuk során a legfontosabb szempont a széles választék, a nagy raktárkészlet, valamint a gyors és hatékony személyes átvételi pontként való működtetés volt.