SG.hu

Digitális marketing konferencia Budapesten

Digital Hack néven indít Országos Marketing Konferencia Sorozatot a Magyar Marketing Szövetség. A november 5-ei konferencia a digitális marketing változásait és trendjeit mutatja be, melynek keretében jövőképet vetít a közönségnek. Szakemberek segítségével kapunk választ egyebek között mobil, médiapiaci és marketingkommunikációs kérdésekre. Merre haladjunk és milyen stratégiát érdemes kialakítani a már meglévő, vagy az új termékek fejlesztésével kapcsolatban?

A vállalatok felszínen maradásához kifejezetten fontos az üzleti innováció; legyen szó akár saját folyamatmenedzsmentjükről, illetve új, vagy már meglévő termékük vagy szolgáltatásuk fejlesztéséről és azok kommunikációjáról. A sajtóanyag szerint a budapesti Boscolo Palace Hotelban megrendezésre kerülő esemény bemutatja a marketing és a kommunikációs ipar elmúlt egy évében létrejött termékeket és szolgáltatásokat, amelyeknek ismerete nélkül cégünk lemarad a digitális világban. Az előadásokon digitális marketing szakemberek mutatják meg a közönségnek a jövőben kialakuló trendeket.

A konferencián többek között előad majd Szelei Szabolcs, a Google marketingvezetője, aki egy olyan jövőbe kalauzolja el a szakma képviselőit, ahol a cégóriás által mind a 7 milliárd ember számára elérhetővé válik az ingyenes vezeték nélküli internet. A rendezvényen Vályi-Nagy Vilmos, az infokommunikációért felelős államtitkár is jelen lesz, aki Magyarország infokommunikációs stratégiáját prezentálja. Lacza Gábor pedig előadást tart arról, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont és MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung. Az eseményen szó esik majd szenzorokról, melyek akár mobiltelefonról irányítva könnyítik meg az életet, a 3D nyomtatásban rejlő marketinges lehetőségekről, továbbá olyan okos marketingszoftverekről, amikkel növelhető a vállalatok teljesítménye, vagy segítik annak kommunikációját.

Terítékre kerül a hazai mobil-marketing, a kreativitás és a média szemszögéből, továbbá a médiumok képviselői ismertetik az elmúlt év újdonságait. Szó lesz még jelenlegi fejlesztéseikről és jövőbeni várakozásaikról is. A nap zárásaként a résztvevők a "Tanulj a start-uptól" előadásokon ötleteket meríthetnek az új termék prototípus építése előtti validáló teszt létrehozásához, valamint bemutatásra kerül a "Lean" struktúra és az üzleti modell építésének, illetve folyamatos megújításának módszere. A hazai start-up (tudás alapú kezdő vállalkozás) rendszer növekedésével olyan tudás, újító szemléletű gondolkodás és tenni akarás szabadult fel a digitális térben dolgozó vállalatok között, ami bármelyik kis-, közép vagy nagyvállalat számára követendő példát nyújt. Annak érdekében, hogy az adott vállalat (tevékenységi területtől függetlenül) új terméket alkosson vagy "cutting-edge" technológiákkal szolgáltasson, szükségszerűen lépést kell tartani a digitális terület fejlesztéseivel. A start-up vállalatoktól való tanulás, adoptálás boldog és elégedetten fizető ügyfeleket eredményez.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!