Szekeres Viktor

Az RTL Klub saját nyári teljesítményét méltatja

Az RTL Klub és a TV2 18-49-es célcsoporton mért főműsoridős közönségarányai közötti különbség idén júliusban 8 százalékpont volt, ennél nagyobb különbség utoljára 2006 júliusában volt

2006 júliusa óta nem volt olyan nagy különbség az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya között a 18-49 éves, kereskedelmi korosztály tagjai között, mint a múlt hónapban. Akkor a TV2 eredménye 27,2% volt, az RTL Klubé 35,7% , most a 2013. július 1-31. időszakban 13,4% volt a TV2 főműsoridős közönségaránya, míg az RTL Klubé éppen 8 százalékponttal több, vagyis 21,4%. (Az adatokon látszódik, hogy miféle átalakulások zajlottak az elmúlt hét évben a hazai tévés piacon.)

A statisztika kedvelőinek érdekes adat lehet, hogy a legnagyobb júliusi share-különbség a két csatorna között 2002-ben volt, ekkor 11,2 százalékpont volt a differencia az RTL Klub és a TV2 között a vizsgált időszakban (július 1-31., 18-49, 19:00-23:00), akkor is az RTL Klub javára. Az RTL egyébként a folyamatos közönségarány-csökkenések ellenére tavaly júliushoz képest növelni tudta SHR-jét az ötven alatti felnőttek célcsoportján főműsoridőben (tavaly júliusban 19,9%-ot produkált), míg a TV2 közönségaránya - ahogyan az elmúlt 8 júliusban folyamatosan - idén is tovább csökkent.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!