Szekeres Viktor
Mindenkit levert és idei nézettségi rekordot hozott a TV2 új valóságshow-ja
Remekül kezdett a TV2 új valóságshow-ja, Az ének iskolája, melyben a csatorna által kijelölt mentorok tehetséges, jó hangú gyerekeket próbálnak tanítgatni az éneklés fortélyaira.
A TV2-n szombat este debütált Az ének iskolája című valóságshow 32,3%-os közönségarányt produkált a 18-49 éves célcsoportban, amellyel piacvezető volt az adott idősávban. Az új műsor piaci részesedése önmagában magasabb volt, mint legnagyobb versenytársainak együttesen, hiszen az RTL Klub, az M1, a Cool, a Viasat3 és a Film+ összesen csak 30,2%-os közönségarányra tett szert.
A műsort elsősorban a nők (18-49) és a gyerekes nézők (18-49 0-14 éves gyerekkel) választották, ezen csoportok körében 36%-os közönségaránya volt Az ének iskolájának. A tehetséggondozó reality első adása a teljes lakosság körében az idei év eddigi legnézettebb műsora volt a TV2-n, közel 1,5 millió átlagos nézőszámmal.
A TV2-n szombat este debütált Az ének iskolája című valóságshow 32,3%-os közönségarányt produkált a 18-49 éves célcsoportban, amellyel piacvezető volt az adott idősávban. Az új műsor piaci részesedése önmagában magasabb volt, mint legnagyobb versenytársainak együttesen, hiszen az RTL Klub, az M1, a Cool, a Viasat3 és a Film+ összesen csak 30,2%-os közönségarányra tett szert.
A műsort elsősorban a nők (18-49) és a gyerekes nézők (18-49 0-14 éves gyerekkel) választották, ezen csoportok körében 36%-os közönségaránya volt Az ének iskolájának. A tehetséggondozó reality első adása a teljes lakosság körében az idei év eddigi legnézettebb műsora volt a TV2-n, közel 1,5 millió átlagos nézőszámmal.