Szekeres Viktor
Van, amikor a TV2 alázza az RTL Klubot
A hétköznap estéket természetesen továbbra is az RTL Klub nyeri, azonban akad olyan napszak, mely során a koronát a TV2 mondhatja magáénak. Például a reggeli, ahol egyre nagyobb a fölénye.
Június 3-án idei legmagasabb közönségarányát produkálta a TV2 reggeli hírműsora, a Tények Reggel. A TV2 reggeli hírműsora hétfőn 46,9%-os SHR-t ért el, simán megelőzve versenytársait - természetesen a 18-49 éves kereskedelmi korosztály tagjai között mért adatok alapján. Ezzel a teljesítménnyel a műsor nem csak az RTL Klubot (és a többi csatornát) verte meg, hanem ezzel az év eddigi legmagasabb piaci részesedését érte el.
A TV2 tájékoztatása szerint a reggeli hírműsor év eleje óta piacvezető a reggeli idősávban, piaci részesedése folyamatos növekvő tendenciát mutat. Január elseje és június harmadika között a Tények Reggel átlagos közönségaránya 32,5%-os volt, míg a hírműsor adásideje alatt az RTL Klub műsorát átlagosan a 18-49 éves tévénézők mindössze 5,4%-a választotta eddig ebben az évben. A Tények Reggel a teljes lakosság körében is tartja piacvezető pozícióját, június 3-án 33,5%-os piaci részesedést ért el ebben a célcsoportban az RTL Klub Jó reggelt skacok! című műsorának 4,1%-os közönségarányával szemben.
Június 3-án idei legmagasabb közönségarányát produkálta a TV2 reggeli hírműsora, a Tények Reggel. A TV2 reggeli hírműsora hétfőn 46,9%-os SHR-t ért el, simán megelőzve versenytársait - természetesen a 18-49 éves kereskedelmi korosztály tagjai között mért adatok alapján. Ezzel a teljesítménnyel a műsor nem csak az RTL Klubot (és a többi csatornát) verte meg, hanem ezzel az év eddigi legmagasabb piaci részesedését érte el.
A TV2 tájékoztatása szerint a reggeli hírműsor év eleje óta piacvezető a reggeli idősávban, piaci részesedése folyamatos növekvő tendenciát mutat. Január elseje és június harmadika között a Tények Reggel átlagos közönségaránya 32,5%-os volt, míg a hírműsor adásideje alatt az RTL Klub műsorát átlagosan a 18-49 éves tévénézők mindössze 5,4%-a választotta eddig ebben az évben. A Tények Reggel a teljes lakosság körében is tartja piacvezető pozícióját, június 3-án 33,5%-os piaci részesedést ért el ebben a célcsoportban az RTL Klub Jó reggelt skacok! című műsorának 4,1%-os közönségarányával szemben.