Szekeres Viktor

Csökken az RTL Klub előnye a TV2-vel szemben

Szinte az összes idei estét az RTL Klub nyerte a nézettségi versenyben, azonban a piacvezető országos csatorna előnye csökkent az elmúlt év hasonló időszakához képest.

Egyelőre az idei év országos kereskedelmi csatornás nézettségi versenyét is az RTL Klub nyeri - érdekes módon szinte pontosan ugyanolyan arányban, mint a tavalyit. A TV2 ugyanis hiába teljesít jobban reggel és sokszor napközben is, az RTL Klub április közepéig 2012-ben és 2013-ban is mindössze hat napon vesztette el az esti főműsoridős nézettségi versenyt. A múlt hét végéig bezárólag ez azt jelenti, hogy az RTL Klub 105 - 6 arányban nyerte a 19:00 és 23:00 közötti műsorsávokat a 18-49 éves kereskedelmi korosztály körében.

Az elmúlt héten az RTL Klub az idei év eddigi legmagasabb főműsoridős heti átlagát érte el, az éppen televíziózó 18-49-esek 24,8% választotta a piacvezető csatornát este 7 és 11 óra között, míg a TV2 17,4%-os átlagot ért el ezt az idősávot vizsgálva. Ha ezen adatokat összevetjük az egy évvel ezelőtti állapotokkal, akkor megállapíthatjuk, hogy a TV2 közönségaránya számottevően nem változott (17,5%), azonban az RTL Klub esetében még az idei rekordot jelentő 24,8% is jóval alacsonyabb, mint a tavaly ilyenkor mért 26,2%.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • portable2 #1
    Végre Csökkent!