Szekeres Viktor
A TV2 szuperprodukciója bejön a közönségnek
A TV2 ugyan nem ver RTL Klubot új, több száz millió forintba kerülő reality-jével, azonban azt legalább elkönyvelheti, hogy a közönségnek tetszik legújabb műsora.
Egyelőre tetszik a közönségnek a The Voice - Magyarország hangja elnevezésű TV2-es valóságshow, legalábbis ez derül ki a nézettségi adatokból. Ugyan a műsor nézőszáma meg sem közelíti az RTL-es X-Faktort, de még így is dobogót ér el a nézettségi rangsorban, s ami fontosabb, egyelőre még nézőt sem veszített - legalábbis a távozók számát felülmúlja az érkezőké.
Az énekes tehetségkutató 3 hete debütált 1,34 milliós nézettséggel, mely után a második részt 1,34 millióan látták, a harmadik pedig 1,37 millióan, vagyis alig van változás a teljes lakosságot tekintve. A 18-49 évesek alkotta kereskedelmi korosztályban még sikeresebb a műsor, hiszen a kezdő epizódok 611, illetve 609 ezres nézettségét egy 654 ezer nézős folytatás követte. A nagy kérdés, hogy meddig tart ez a stabilitás?
Egyelőre tetszik a közönségnek a The Voice - Magyarország hangja elnevezésű TV2-es valóságshow, legalábbis ez derül ki a nézettségi adatokból. Ugyan a műsor nézőszáma meg sem közelíti az RTL-es X-Faktort, de még így is dobogót ér el a nézettségi rangsorban, s ami fontosabb, egyelőre még nézőt sem veszített - legalábbis a távozók számát felülmúlja az érkezőké.
Az énekes tehetségkutató 3 hete debütált 1,34 milliós nézettséggel, mely után a második részt 1,34 millióan látták, a harmadik pedig 1,37 millióan, vagyis alig van változás a teljes lakosságot tekintve. A 18-49 évesek alkotta kereskedelmi korosztályban még sikeresebb a műsor, hiszen a kezdő epizódok 611, illetve 609 ezres nézettségét egy 654 ezer nézős folytatás követte. A nagy kérdés, hogy meddig tart ez a stabilitás?