Médiainfó.hu
A tv segítségével csalogatnak az angol mozik
A moziba a televízión keresztül vezet az út. Legalább is aszerint a filmes marketing cég szerint, amely a Sky-on elindította az EAT Cinema, filmekkel foglalkozó televíziós csatornát.
A hét minden napján, napi 24 órában látható adás merőben új oldalról közelíti meg és igyekszik vonzóvá tenni a filmet, mint műfajt a nézők szemében. Az adó leginkább előzeteseket fog sugározni, azonban nem maradhatnak ki a filmes műfajt, egyben a későbbiekben bemutatandó műveket legjobban népszerűsítő werkfilmek sem. A csatornán láthatóak lesznek különböző promóciók is, és a szerkesztők arról sem feledkeztek meg, hogy nézők között a csatorna jellegének megfelelő nyereményeket sorsoljanak ki, így premierekre, valamint zártkörű vetítésekre szóló jegyeket.
A csatorna kitalálói arra is nagy hangsúlyt helyeztek, hogy különböző interaktív lehetőségeket is kínáljanak a nézők számára. Mitagadás, Angliában szükség is van arra, hogy népszerűsítsék a filmes műfajt. A szigetországban ugyanis az átlagpolgár csak évente átlagosan 2,8 alkalommal keresi fel a filmszínházat, szemben az Egyesült Államokkal, ahol ez az arány jelenleg 5 alkalom.
A csatorna alapítói azonban bíznak benne, hogy a rendhagyó módszer segítségével sikerül megnövelni a britek mozibajárási kedvét, és 2009-re évente átlagosan 4-szer fognak ellátogatni a filmszínházakba.
A hét minden napján, napi 24 órában látható adás merőben új oldalról közelíti meg és igyekszik vonzóvá tenni a filmet, mint műfajt a nézők szemében. Az adó leginkább előzeteseket fog sugározni, azonban nem maradhatnak ki a filmes műfajt, egyben a későbbiekben bemutatandó műveket legjobban népszerűsítő werkfilmek sem. A csatornán láthatóak lesznek különböző promóciók is, és a szerkesztők arról sem feledkeztek meg, hogy nézők között a csatorna jellegének megfelelő nyereményeket sorsoljanak ki, így premierekre, valamint zártkörű vetítésekre szóló jegyeket.
A csatorna kitalálói arra is nagy hangsúlyt helyeztek, hogy különböző interaktív lehetőségeket is kínáljanak a nézők számára. Mitagadás, Angliában szükség is van arra, hogy népszerűsítsék a filmes műfajt. A szigetországban ugyanis az átlagpolgár csak évente átlagosan 2,8 alkalommal keresi fel a filmszínházat, szemben az Egyesült Államokkal, ahol ez az arány jelenleg 5 alkalom.
A csatorna alapítói azonban bíznak benne, hogy a rendhagyó módszer segítségével sikerül megnövelni a britek mozibajárási kedvét, és 2009-re évente átlagosan 4-szer fognak ellátogatni a filmszínházakba.