SG.hu
Minden idők legnézettebb Netflix filmje egy rajzfilm-musical
A Netflix közölte, hogy egy kitalált női énekescsoportról szóló animációs musical jelenleg a streaming szolgáltatás legnézettebb eredeti filmje.
A K-pop démonvadászok június 20-i megjelenése óta 236 millió megtekintést generált, megelőzve a 2021-es akció-vígjátékot, a Red Notice-t, amely eddig vezette a listát. A film dalai is a legnézettebbek között vannak, kedden a Spotify leghallgatottabb listájának első 10 helyéből ötöt ezek foglaltak el. A démonvadászok sikere a Netflixnek egy potenciálisan új globális franchise-t ad, amelyet sokféleképpen kiaknázhat, például folytatásokkal, merchandising termékekkel és látványosságokkal. Emellett a film a cégnek erősebb pozíciót biztosít az animációs iparban.
Senki sem számított arra, hogy a téma világszerte szenzációt fog kiváltani. A filmet a Sony Pictures Animation gyártotta, amely egy 2021-es megállapodás keretében készítette a Netflix számára, amelynek értelmében a szolgáltatás elsőként választhatott a streamingre készített filmek közül. A projekt bemutatása visszafogott volt, egy szűkkörű premierrel a Netflix Tudum színházában Los Angelesben, körülbelül egy héttel azelőtt, hogy a vállalat elindította a Squid Game, a legnépszerűbb sorozata utolsó évadját. Mivel a Netflix rengeteg erőforrást ölt a koreai túlélődrámába, a Demon Hunters kevésbé kapott hangsúlyt a vállalat marketingkampányában.
Azóta a film nagy sikert aratott, a mémek és a reakcióvideók virálissá váltak a közösségi médiában. A Netflix a múlt hétvégén két napig énekes változatot vetített a mozikban, amivel a streaming szolgáltatás első számú filmje lett a filmes listákon. A Netflix azt tervezi, hogy az énekes változatot online is elérhetővé teszi. A folytatásról szóló tárgyalások még korai szakaszban vannak.
A Netflix növeli a hangsúlyt a gyermekprogramok terén, amelyek egyre nagyobb részét képezik a platformon történő nézettségnek. Rachel YouTube-alkotó óvodásoknak szóló sorozata 53 millió megtekintést ért el 2025 első felében, míg Gabi babaházának összes évada 108 millió megtekintést vonzott. A vállalat a Szezám utcát is felvette kínálatába.
A gyermekeknek szóló tartalmak terén régóta a Walt Disney diktálja a tempót a Bluey, a Frozen és a Moana sikersorozataival, a YouTube pedig az óvodáskorú nézők körében tarol. A fülbemászó dalok mellett a K-pop démonvadászok számos olyan elemet és karaktert tartalmaz, amelyek vonzóak a fiatalok számára, beleértve a Huntr/x énekes csoport hölgyeit, akik démonvadászokként is működnek, miközben egy rivális fiúbandával versenyeznek, akik szintén nem azok, akiknek látszanak.
A K-pop démonvadászok június 20-i megjelenése óta 236 millió megtekintést generált, megelőzve a 2021-es akció-vígjátékot, a Red Notice-t, amely eddig vezette a listát. A film dalai is a legnézettebbek között vannak, kedden a Spotify leghallgatottabb listájának első 10 helyéből ötöt ezek foglaltak el. A démonvadászok sikere a Netflixnek egy potenciálisan új globális franchise-t ad, amelyet sokféleképpen kiaknázhat, például folytatásokkal, merchandising termékekkel és látványosságokkal. Emellett a film a cégnek erősebb pozíciót biztosít az animációs iparban.
Senki sem számított arra, hogy a téma világszerte szenzációt fog kiváltani. A filmet a Sony Pictures Animation gyártotta, amely egy 2021-es megállapodás keretében készítette a Netflix számára, amelynek értelmében a szolgáltatás elsőként választhatott a streamingre készített filmek közül. A projekt bemutatása visszafogott volt, egy szűkkörű premierrel a Netflix Tudum színházában Los Angelesben, körülbelül egy héttel azelőtt, hogy a vállalat elindította a Squid Game, a legnépszerűbb sorozata utolsó évadját. Mivel a Netflix rengeteg erőforrást ölt a koreai túlélődrámába, a Demon Hunters kevésbé kapott hangsúlyt a vállalat marketingkampányában.
Azóta a film nagy sikert aratott, a mémek és a reakcióvideók virálissá váltak a közösségi médiában. A Netflix a múlt hétvégén két napig énekes változatot vetített a mozikban, amivel a streaming szolgáltatás első számú filmje lett a filmes listákon. A Netflix azt tervezi, hogy az énekes változatot online is elérhetővé teszi. A folytatásról szóló tárgyalások még korai szakaszban vannak.
A Netflix növeli a hangsúlyt a gyermekprogramok terén, amelyek egyre nagyobb részét képezik a platformon történő nézettségnek. Rachel YouTube-alkotó óvodásoknak szóló sorozata 53 millió megtekintést ért el 2025 első felében, míg Gabi babaházának összes évada 108 millió megtekintést vonzott. A vállalat a Szezám utcát is felvette kínálatába.
A gyermekeknek szóló tartalmak terén régóta a Walt Disney diktálja a tempót a Bluey, a Frozen és a Moana sikersorozataival, a YouTube pedig az óvodáskorú nézők körében tarol. A fülbemászó dalok mellett a K-pop démonvadászok számos olyan elemet és karaktert tartalmaz, amelyek vonzóak a fiatalok számára, beleértve a Huntr/x énekes csoport hölgyeit, akik démonvadászokként is működnek, miközben egy rivális fiúbandával versenyeznek, akik szintén nem azok, akiknek látszanak.