Szekeres Viktor
Újabb 100 millió dolláros film állt bele a földbe
Az utolsó párbaj után egy újabb 100 milliós film bukott meg.
Az elmúlt hónapokban két olyan film bukott hatalmasat Amerikában és világszerte, melyek legyártása 100 millió dollárba került. A két filmben az is közös, hogy mindkettő nagyon jól sikerült a kritikusok és a nézők szerint is, mindkettő két és fél órás lett, mindkettőt világhírű rendező készítette, és mindkettő a 20th Century Fox gyártásaként maradt rá a Disney-re. Természetesen a The Last Duelről és a West Side Storyról van szó.
A Ridley Scott-féle Az utolsó párbaj Amerikában 10,8, a világ többi részén pedig 19,3 millió dollárig jutott el, míg a Steven Spielberg által rendezett West Side Story nyitóhétvégéjén mindössze 10,5 millió dollárt termelt Amerikában, amit 4,4 millióval toldott meg világszinten. Ez általában bukást jelent, azonban utóbbi esetében még van egy halvány esély a sikerre, hiszen egyrészt az ünnepek nagyon megdobhatják egy film bevételét az USA-ban, ha rátalál a közönség, másrészt pedig a musical biztos Oscar-befutónak számít, így a jelölések után is besöpörhet magának egy adag nézőt. Pár éve sokan temették a 8 milliós nyitánya után a Hugh Jackman-féle A legnagyobb showmant, mely végül 174 millió dollárig jutott el, példa nélküli szájhagyományának köszönhetően.
Az elmúlt hónapokban két olyan film bukott hatalmasat Amerikában és világszerte, melyek legyártása 100 millió dollárba került. A két filmben az is közös, hogy mindkettő nagyon jól sikerült a kritikusok és a nézők szerint is, mindkettő két és fél órás lett, mindkettőt világhírű rendező készítette, és mindkettő a 20th Century Fox gyártásaként maradt rá a Disney-re. Természetesen a The Last Duelről és a West Side Storyról van szó.
A Ridley Scott-féle Az utolsó párbaj Amerikában 10,8, a világ többi részén pedig 19,3 millió dollárig jutott el, míg a Steven Spielberg által rendezett West Side Story nyitóhétvégéjén mindössze 10,5 millió dollárt termelt Amerikában, amit 4,4 millióval toldott meg világszinten. Ez általában bukást jelent, azonban utóbbi esetében még van egy halvány esély a sikerre, hiszen egyrészt az ünnepek nagyon megdobhatják egy film bevételét az USA-ban, ha rátalál a közönség, másrészt pedig a musical biztos Oscar-befutónak számít, így a jelölések után is besöpörhet magának egy adag nézőt. Pár éve sokan temették a 8 milliós nyitánya után a Hugh Jackman-féle A legnagyobb showmant, mely végül 174 millió dollárig jutott el, példa nélküli szájhagyományának köszönhetően.