• kalapos01
    #3
    Engem őszintén meglep, hogy azt hiszed, hogy feltaláltad a spanyol viaszt, és azok, akik ebből élnek, akiknek konkrétan az állása is függhet a film szereplésén nem jöttek rá arra, amire te. Hogy reklámozni kell egy filmet. Ez nem újszerű koncepció.

    Odakint agyon volt reklámozva, többek között pont azért, mert tudták, hogy reklámozni kell, hogy megszólítsák a célközönséget. (Az online komponensről nem is beszélve.) Más kérdés, hogy ezzel is csak a veszteség mértékét növelték.

    Egy kicsit fura abból kiindulni, hogy csak azért, mert te nem tudtál valamiről, más sem tudott.

    "Meg mindig jarvany van, es sokan nem mennek el a moziba csak mert unatkoznak, de ha latjak hogy van egy jo film akkor meg lehet tolteni a mozit"

    1. járvány van, de ahogy láttuk a példákat, már bőven elmennek az emberek a moziba. a kutya nem itt van elásva.
    2. "ha van egy jó film"? ez még viccnek is rossz. elég sok jó film volt ősszel moziban, és a többsége alig hozott bevételt. nem a jó filmekre mennek el a nézők. hanem arra, ami marvel, vagy más franchise része.