Franczy
Elkészültek az internetes generációnak szánt autók
A legnagyobb japán autógyártó cégek közé sorolt Toyota és Honda olyan új gépjárműveket mutatott be a napokban, melyek kifejezetten úgymond az interneten felnövekedett generáció számára készültek. Az említett cégek képviselői a napokban zajló New York-i Nemzetközi Autókiállítás keretein belül mutatták be vadonatúj modelljeiket, melyeket nem titkoltan azon fiatalok körében szeretnék népszerűsíteni, akik már az elektronikus levelezésen és az MP3 zenefájlokon nőttek fel. Dave Van Sickle, az Amerikai Autóklub igazgatója az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy minden jel arra mutat, hogy a japán autógyártók mostanság minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektetnek azon legfiatalabb korosztály megnyerésére, mely korosztály tagjai első saját kocsijuk megvétele előtt állnak, és úgymond ugranak az olyan szavakra, mint például internet, vagy MP3.
A Toyota a bbX típusjelzésű vadonatúj modelljét mutatta be a kapuit pénteken megnyitó New York-i autószalonon, mely egyébként elég négyszögletes modell egyik legfontosabb tartozéka az 1350 W-os, Pioneer gyártmányú hathangszórós audiorendszer, mely Jim Press, a Toyota egyik vezetője szerint a fiatal generáció zenei igényeit maximálisan képes kielégíteni. Mondanom sem kell, hogy a Toyota bbX-ben helyet kapott CD-lejátszó könnyedén elboldogul az MP3 fájlokat tartalmazó CD-k kezelésével is, valamint említésre méltó, hogy az autóhoz később műholdas rádióvevő, CD-váltó, sőt integrált merevlemez is rendelhető lesz. Érdekesség, hogy a Toyota internetezésre direkt nem készítette fel új modelljét, mondván, hogy a fiataloknak elég, ha otthon internetezhetnek, utazás közben ugyanis a legtöbben szeretnének egy picit megfeledkezni az internetről. Az 1,5 literes, négyhengeres motorral szerelt Toyota bbX 2003-tól lesz kapható, ára pedig várhatóan 18 ezer dollár alatt alakul majd.
Természetesen a konkurens Honda sem szeretne lemaradni a Toyota mögött, így a cég képviselői ugyancsak a mostani New York-i autókiállításon rántották le a leplet az "internetes fiatalság"-nak szánt új Honda modellről, az Elementről. A Honda Element rendkívül fejlett szórakoztató elektronikai központtal rendelkezik, melyre többek közt hatlemezes CD-váltó, MP3 lejátszó, vagy akár játékkonzol is rácsatlakoztatható. Az elsősorban a fiatal férfiaknak szánt modell idén decemberben debütál majd az amerikai piacon, ára pedig felszereltségtől függően 16-21 ezer dollár körül alakul majd.
A Toyota a bbX típusjelzésű vadonatúj modelljét mutatta be a kapuit pénteken megnyitó New York-i autószalonon, mely egyébként elég négyszögletes modell egyik legfontosabb tartozéka az 1350 W-os, Pioneer gyártmányú hathangszórós audiorendszer, mely Jim Press, a Toyota egyik vezetője szerint a fiatal generáció zenei igényeit maximálisan képes kielégíteni. Mondanom sem kell, hogy a Toyota bbX-ben helyet kapott CD-lejátszó könnyedén elboldogul az MP3 fájlokat tartalmazó CD-k kezelésével is, valamint említésre méltó, hogy az autóhoz később műholdas rádióvevő, CD-váltó, sőt integrált merevlemez is rendelhető lesz. Érdekesség, hogy a Toyota internetezésre direkt nem készítette fel új modelljét, mondván, hogy a fiataloknak elég, ha otthon internetezhetnek, utazás közben ugyanis a legtöbben szeretnének egy picit megfeledkezni az internetről. Az 1,5 literes, négyhengeres motorral szerelt Toyota bbX 2003-tól lesz kapható, ára pedig várhatóan 18 ezer dollár alatt alakul majd.
Természetesen a konkurens Honda sem szeretne lemaradni a Toyota mögött, így a cég képviselői ugyancsak a mostani New York-i autókiállításon rántották le a leplet az "internetes fiatalság"-nak szánt új Honda modellről, az Elementről. A Honda Element rendkívül fejlett szórakoztató elektronikai központtal rendelkezik, melyre többek közt hatlemezes CD-váltó, MP3 lejátszó, vagy akár játékkonzol is rácsatlakoztatható. Az elsősorban a fiatal férfiaknak szánt modell idén decemberben debütál majd az amerikai piacon, ára pedig felszereltségtől függően 16-21 ezer dollár körül alakul majd.