Berta Sándor

Autóipar - a következő évek lesznek meghatározóak

Egyáltalán nem mindegy, hogy a vállalatok milyen irányban indulnak el a fejlesztéseikkel.

Brigitte Cantaloube, a PSA francia autógyártó digitális vezetője kijelentette, hogy az autóipar történelmi áttörés előtt áll és meg kell határozni a stratégiai irányokat. Aki most rossz prioritásokat határoz meg, az könnyen parkolópályára kerülhet. Minden piaci szereplő számára a következő három esztendő lesz a meghatározó.

A menedzser tavaly február óta tölti be a vállalat digitális vezetői posztját. Carlos Tavares, az óriáscég első embere annyira fontosnak tartja ezt a pozíciót, hogy Cantaloube közvetlenül neki jelent. A digitális vezető központi feladata az, hogy megalkossa a gyártó digitális stratégiáját, amely minden részlegre vonatkozik. A menedzser közölte, hogy a PSA fő vezérelve az, hogy ők akarnak a 15 millió ügyfelük első számú mobilitásszolgáltatója lenni. A legfontosabb az, hogy többletértékeket kínálhassanak a vásárlóiknak, akik elégedettek legyenek. Minden további koncepciójukat erre építik.

Cantaloube hozzátette, hogy a digitális stratégia kapcsán a gyorsaság a legfontosabb. Az autóiparban hosszabb termékciklusok vannak, mint az IT-ágazatban, de ennek ellenére át kell venni az utóbbi fejlesztési tempóját. Szintén nem elhanyagolható szempont a munkatársak digitális képzése, komoly erőfeszítéseket tesznek ezen a területen is. A vezető végül kifejtette, hogy a digitális részlegek struktúrája alapvetően eltér a társaság többi részének felépítésétől, jó példa erre, hogy ezek az egységek témákon és részlegeken átnyúlóan dolgoznak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!