MTI

Elektromos hajtású motorkerékpárt mutatott be a Harley-Davidson

A LiveWire, az első elektromos hajtású Harley-Davidson modell egyelőre nem kerül kereskedelmi forgalomba, mivel az elektromos projekt kifejezetten a márka rajongói tábora elvárásainak felmérésére indult.

Az elektromos motorkerékpárt a Harley-Davidson egy kiválasztott vásárlói köre próbálhatja ki a jövő héttől. A legendás 66-os út (Route 66) végigmotorozásával kezdő 2014-es amerikai túra harminc Harley-Davidson márkakereskedést keres majd fel. A motorokat kiértékelő túra jövőre Kanadában és Európában folytatódik. "Amerikára mindig is jellemző volt, hogy folyton újraértelmezte saját magát" - idézi a közlemény Matt Levaticht, a Harley-Davidson Motor Company elnök-vezérigazgatóját. "A LiveWire Projekt vásárlóink véleményére alapozó újabb izgalmas kezdeményezés" - mutatott rá.


"A LiveWire Projekt sokkal inkább hasonlít az első elektromos gitárra, mint egy elektromos autóra" - fogalmazott Mark-Hansd Richer első alelnök, marketing igazgató. A Harley-Davidson Inc. legutóbb, áprilisban a vártnál nagyobb, 265,9 millió dolláros első negyedéves nyereségről számolt be. A vállalat értékesítési árbevétele az előző évihez képest 10,2 százalékkal 1,73 milliárd dollárra nőtt az első negyedévben. A beszámolási időszakban a Harley Davidson 80 682 motorkerékpárt szállított le disztribútorainak világszerte, 7,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • duke #6
    Vegre valami ertelmes fejlesztes.
  • sanyicks #5
    ja itt a hang lesz a probléma, a majmoknak hiányozni fog a motor trötyirötyögése, meg azt hogy egy egész városnyi ember felébred amikor éjszaka meghúzzák...
  • Macropus Rufus #4
    http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.php

    na ez már valami. Illetve alakul: 1 tőltés ~274km
    Bár ez is 95mph-ban limitál, de legalább 274km-et el megyek vele és nem csak 85.
  • Macropus Rufus #3
    hát nem is tudom. 3.5 óra tőltés után ~85km motorozás... ez nem valami fasza dolog.
    Nem értem, hogy ha a Tesla meg tudta oldani, hogy ennél jóval nagyobb kapacítású aksikat 3 óra alatt tőlt fel, akkor miért nem liszencelték a technológiát (illetve most már ugye ingyé' van)??? Ezt a csíra aksit a Tesla rendszerével pik-pak fel lehetne tőlteni.
    Meg elekromosan limitálva 152km/h-nál? Miért nem limitálták 64km/h-nál és akkor lehet 100km-et is elmenne, de annál már egy SilentBike is gyoraabb lenne :D

    Ez szerintem csak egy marketing. Nem lesz eHarley. A célközönségnek hiányozni fog a V2-es ütemtelen fos hangja. Viszont figyelem felhívásra, arra jó.
  • SupraMKIII #2
    én is... De itt van pár adat:
    http://www.engadget.com/2014/06/19/harley-davidson-electric-motorcycle-project-livewire/
    Nem mondom, hogy komolytalan, de nem ezzel fogját oda-vissza végigmotorozni a route 66-ot, az tuti :-)
  • KopaszIsten #1
    Erről az elektromos motorról szívesen olvastam volna technikai adatokat.