Berta Sándor
A táblagépekhez optimalizálja honlapját az Amazon
A Kindle tábla PC piacra dobásával párhuzamosan a társaság átalakítja a honlapját is. A cél az, hogy az oldal kinézetét a táblagépeken való megjelenéshez igazítsák és a digitális tartalmakat állítsák a középpontba.
Megújul az Amazon portálja; a Kindle tábla PC piacra dobása mellett ez is részét képezi a cég stratégiájának. Az újjáalakuló honlapot kifejezetten a táblagépeken való megjelenésre optimalizálják. Sally Fouts, az Amazon szóvivője a The Wall Street Journalnak azt mondta, hogy az új dizájnt várhatóan szeptember végén fogják bemutatni, de a tesztek már a múlt héten elkezdődtek. "Az új külcsínt folyamatosan mutatjuk be az ügyfeleinknek, de azt nem tudom megmondani, hogy pontosan mikortól lesz általánosan elérhető" - tette hozzá Fouts.
Az újjávarázsolt oldalon az elektronikus könyv-, a zenei, a film- és a szoftverletöltések kerülnek majd a középpontba. A keresőmező az eddiginél sokkal nagyobb lesz és a portálon a korábbinál jóval kevesebb elemet helyeznek el, ennek köszönhetően sokkal több lesz a fehér felület. A cél az, hogy a honlap a korábbinál átláthatóbb legyen, a menüpontok is nagyobbak legyenek, így a táblagépeket használók is kényelmesebben leadhassák a megrendeléseiket. Emellett kiemelten jelenik majd meg az Amazon online zenei szolgáltatása azért, hogy a tábla PC-k tulajdonosai gyorsabban hozzáférhessenek a zenei kínálathoz.
A változtatással a vállalat egyértelműen arra a trendre reagál, ami szerint az elektronikus tartalmak lassan átveszik a hagyományos termékek helyét és egyre fontosabbá válnak. A világ legnagyobb online kereskedőjének számító cég az Egyesült Államokban már most több e-könyvet ad el, mint hagyományos kötetet. Változnak a felhasználói szokások, a társaság ezekhez alkalmazkodik. A Kindle táblagép a legújabb információk szerint 7 collos érintőképernyővel fog rendelkezni,és nagy hasonlóságot mutat majd a Blackberry Playbook nevű modelljével. Az Android 2.2-es operációs rendszerével szállított első készülék várhatóan november elején jelenik majd meg, bevezető ára 250 dollár lesz.
Megújul az Amazon portálja; a Kindle tábla PC piacra dobása mellett ez is részét képezi a cég stratégiájának. Az újjáalakuló honlapot kifejezetten a táblagépeken való megjelenésre optimalizálják. Sally Fouts, az Amazon szóvivője a The Wall Street Journalnak azt mondta, hogy az új dizájnt várhatóan szeptember végén fogják bemutatni, de a tesztek már a múlt héten elkezdődtek. "Az új külcsínt folyamatosan mutatjuk be az ügyfeleinknek, de azt nem tudom megmondani, hogy pontosan mikortól lesz általánosan elérhető" - tette hozzá Fouts.
Az újjávarázsolt oldalon az elektronikus könyv-, a zenei, a film- és a szoftverletöltések kerülnek majd a középpontba. A keresőmező az eddiginél sokkal nagyobb lesz és a portálon a korábbinál jóval kevesebb elemet helyeznek el, ennek köszönhetően sokkal több lesz a fehér felület. A cél az, hogy a honlap a korábbinál átláthatóbb legyen, a menüpontok is nagyobbak legyenek, így a táblagépeket használók is kényelmesebben leadhassák a megrendeléseiket. Emellett kiemelten jelenik majd meg az Amazon online zenei szolgáltatása azért, hogy a tábla PC-k tulajdonosai gyorsabban hozzáférhessenek a zenei kínálathoz.
A változtatással a vállalat egyértelműen arra a trendre reagál, ami szerint az elektronikus tartalmak lassan átveszik a hagyományos termékek helyét és egyre fontosabbá válnak. A világ legnagyobb online kereskedőjének számító cég az Egyesült Államokban már most több e-könyvet ad el, mint hagyományos kötetet. Változnak a felhasználói szokások, a társaság ezekhez alkalmazkodik. A Kindle táblagép a legújabb információk szerint 7 collos érintőképernyővel fog rendelkezni,és nagy hasonlóságot mutat majd a Blackberry Playbook nevű modelljével. Az Android 2.2-es operációs rendszerével szállított első készülék várhatóan november elején jelenik majd meg, bevezető ára 250 dollár lesz.