Napi Online
Budapestet ajánlja a Vertu
A nemrég bemutatott új modellek után új szolgáltatásokkal szeretné megnyerni a potenciális vásárlókat a Vertu.
A luxus-mobiltelefon kategóriáját megteremtő márka jelenleg globálisan jól teljesít, és elégedett a régió eredményeivel is − nyilatkozta budapesti sajtótájékoztatóján Mark Izatt, a cég szolgáltatásokért felelős igazgatója. A szakember szerint a kézzel készített telefonoknál nemcsak az anyagfelhasználás, hanem a kínált szolgáltatások is indokolják a magas árat.
A jól szituált ügyfelek igényeihez igazodva indították útjára annak idején a Vertu Concierge szolgáltatását, amelyet az első évben díjmentesen használhat minden mobiltulajdonos − rendelhet színházjegyet, foglalhat asztalt egy étteremben vagy éppen küldhet virágot. A regisztráció után az ügyféllel egyeztetve megpróbálják testre szabni a sokrétű szolgáltatáscsomagot, amely egy külön gomb segítségével közvetlenül érhető el telefonról a hét minden napján, napi 24 órában.
A Concierge három változatban érhető el, az évente 1850 fontba kerülő alapszolgáltatáson felül akár arra is lehetőség van, hogy dedikált életmódmenedzser tartsa velünk a kapcsolatot, igaz, ebben az esetben csupán az éves díj mintegy 4 ezer font. Nem sokkal többért már magához a telefonhoz is hozzájuthatunk, és mivel a cég állítása szerint készülékeit 10 évre készíti, így összességében a szolgáltatásokért valóban sokkal többet is kifizethetünk, mint a mobilért. A Concierge Ultimate esetében pedig mindent testre szabnak, itt a határ csak a csillagos ég.
Nem kell azonban minden különleges szolgáltatásért fizetni. A City Brief például a sokat utazóknak segít: egy-egy városról pillanatok alatt, a telefon kijelzőjén elérhetőek a legfontosabb információk − mintegy 25 kategóriában −, és az óra is átáll automatikusan a megfelelő időzónára. Az adatbázis körülbelül 200 várost ölel fel, tavasz óta pedig már Budapestről is le lehet kérni a legfontosabb adatokat.
A luxus-mobiltelefon kategóriáját megteremtő márka jelenleg globálisan jól teljesít, és elégedett a régió eredményeivel is − nyilatkozta budapesti sajtótájékoztatóján Mark Izatt, a cég szolgáltatásokért felelős igazgatója. A szakember szerint a kézzel készített telefonoknál nemcsak az anyagfelhasználás, hanem a kínált szolgáltatások is indokolják a magas árat.
A jól szituált ügyfelek igényeihez igazodva indították útjára annak idején a Vertu Concierge szolgáltatását, amelyet az első évben díjmentesen használhat minden mobiltulajdonos − rendelhet színházjegyet, foglalhat asztalt egy étteremben vagy éppen küldhet virágot. A regisztráció után az ügyféllel egyeztetve megpróbálják testre szabni a sokrétű szolgáltatáscsomagot, amely egy külön gomb segítségével közvetlenül érhető el telefonról a hét minden napján, napi 24 órában.
A Concierge három változatban érhető el, az évente 1850 fontba kerülő alapszolgáltatáson felül akár arra is lehetőség van, hogy dedikált életmódmenedzser tartsa velünk a kapcsolatot, igaz, ebben az esetben csupán az éves díj mintegy 4 ezer font. Nem sokkal többért már magához a telefonhoz is hozzájuthatunk, és mivel a cég állítása szerint készülékeit 10 évre készíti, így összességében a szolgáltatásokért valóban sokkal többet is kifizethetünk, mint a mobilért. A Concierge Ultimate esetében pedig mindent testre szabnak, itt a határ csak a csillagos ég.
Nem kell azonban minden különleges szolgáltatásért fizetni. A City Brief például a sokat utazóknak segít: egy-egy városról pillanatok alatt, a telefon kijelzőjén elérhetőek a legfontosabb információk − mintegy 25 kategóriában −, és az óra is átáll automatikusan a megfelelő időzónára. Az adatbázis körülbelül 200 várost ölel fel, tavasz óta pedig már Budapestről is le lehet kérni a legfontosabb adatokat.