MTI
Tőzsdére készül a Twitter
A Twitter tulajdonosai a vállalkozásuk tőzsdére vitelét sem zárják ki annak érdekében, hogy nyereségessé tegyék a három évvel ezelőtt indult mikroblog szolgáltatást.
Biz Stone társalapító szerint a Twitterből már most is vannak bevételeik, 2010-ben a szolgáltatásból pedig még több jövedelemre számítanak. "Egyelőre azonban nem tudom, hogy mikor leszünk nyereségesek, de erre még bőven van időnk" - mondta. A befektetők, beleértve a T. Rowe Price mamutvállalatot szeptemberben mintegy 100 millió dollárral járultak hozzá a Twitter finanszírozásához. Stone eloszlatta a Twitter esetleges eladásáról szóló feltételezéseket, ugyanakkor nem vetette el a tőzsdei bevezetés lehetőségét. A társalapító szerint céljuk egy olyan vállalat felépítése, amely sokáig fennmarad.
"Ha a terveink megvalósítása csak a tőzsdével lehetséges, akkor ennek érdekében biztos, hogy megtesszük a szükséges lépések" - magyarázta Stone, hozzátéve, hogy részvényeik nyilvános kibocsátására vonatkozóan még nincsenek konkrét időpontok. A társalapító nem részletezte, hogy a jövőre tervezett, szolgáltatásba ágyazott reklámok milyen formában fognak megjelenni, csupán arra célozgatott, hogy szakítani fognak az interneten eddig bevált hirdetési formákkal.
Biz Stone társalapító szerint a Twitterből már most is vannak bevételeik, 2010-ben a szolgáltatásból pedig még több jövedelemre számítanak. "Egyelőre azonban nem tudom, hogy mikor leszünk nyereségesek, de erre még bőven van időnk" - mondta. A befektetők, beleértve a T. Rowe Price mamutvállalatot szeptemberben mintegy 100 millió dollárral járultak hozzá a Twitter finanszírozásához. Stone eloszlatta a Twitter esetleges eladásáról szóló feltételezéseket, ugyanakkor nem vetette el a tőzsdei bevezetés lehetőségét. A társalapító szerint céljuk egy olyan vállalat felépítése, amely sokáig fennmarad.
"Ha a terveink megvalósítása csak a tőzsdével lehetséges, akkor ennek érdekében biztos, hogy megtesszük a szükséges lépések" - magyarázta Stone, hozzátéve, hogy részvényeik nyilvános kibocsátására vonatkozóan még nincsenek konkrét időpontok. A társalapító nem részletezte, hogy a jövőre tervezett, szolgáltatásba ágyazott reklámok milyen formában fognak megjelenni, csupán arra célozgatott, hogy szakítani fognak az interneten eddig bevált hirdetési formákkal.