MTI

Egyelőre még nem zavarják hirdetések a Twittert

Idén még nem tervezik a hirdetések elindítását a legfeljebb 140 karakteres üzenetek továbbítását lehetővé tévő Twitter felületén - mondta Biz Stone, a mikroblog szolgáltatás alapítója a Twitterről rendezett Los Angeles-i konferencián.

Az alapító szerint a Twitter tőkésítése folytán anyagilag meglehetősen jó állapotban lévő vállalat, elsődleges célja a kereskedelmi partnerek számára fontos lehetőségek fejlesztése. "Minden olyan törekvés, amely a hirdetések megjelenését célozza egy ideig még háttérbe szorul" - magyarázta az alapító, hozzátéve, hogy egyszerűen még nem erre összpontosítanak.

Az év elején még csak negyedmillió dollárra becsült Twitter értéke a hamarosan befejeződő tőkésítést követően már egymilliárd dollár körül alakul. A mikroblog szolgáltatásnak a többi közösségi portálhoz hasonlóan bizonyítania kell életképességét a magánbefektetők előtt. A Twitter tervezett fizetős előfizetői számára megálmodott szolgáltatások között például olyan elemzések készítésére alkalmas lehetőségek is szerepelhetnek, mint egy adott érdeklődési körbe tartozó olvasóktól való adatgyűjtés - tette hozzá Stone.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!