Gyurkity Péter
Videószolgáltatással bővül a Nintendo Wii
A Nintendo idén indítja el a szolgáltatást, amely ígéretük szerint érdekes tartalmak megtekintését teszi majd lehetővé a konzolt támogató televíziókészülékeken.
A Reuters a Nikkei értesülésére hivatkozva számolt be a hírről, miszerint a Nintendo sem hagyja ki a kínálkozó lehetőséget és videószolgáltatással egészíti ki saját konzolját. Az még ugyan kérdés, hogy pontosan milyen tartalmakat is kínálnak majd a felhasználóknak, ám a konzol népszerűsége nyilván megfelelő kiindulópontot kínál egy sikeres kezdeményezés elindításához.
A Nintendo a szintén japán Dentsu céggel kötött megállapodást, amely a szigetországban a legnagyobb, reklámokra szakosodott vállalatnak számít. A tartalmakat közösen teszik elérhetővé az online platformon, a Dentsu közreműködése pedig nyilván a reklámok megjelenítésében fontos - a tartalmak egy része ugyan fizetős lesz, ám egy jelentős hányad a reklámokkal együtt jelenik meg, így nem igényel majd újabb kiadást az érdeklődők részéről. Tekintettel arra, hogy a Nintendo szeptemberig csaknem 35 millió Wii konzolt adott el, az előfizetői bázis méretére nem lehet panasz.
Azt sajnos nem lehet tudni, hogy pontosan milyen anyagokat bocsátanak majd a felhasználók rendelkezésére, a Nintendo azonban annyit elárult, hogy elsősorban rajzfilmekről és egyéb szórakoztató tartalmakról van szó. Japánban az idei év első felében indul el a szolgáltatás, az USA-ban pedig csak ezt követően kerülhet sor a hivatalos debütálásra. A platform lehetővé teszi, hogy a kínált programokat a Wii-re csatlakoztatott televíziókon tekintsék meg a felhasználók, ezek között pedig biztosan lesznek olyan műsorok is, amelyeket kifejezetten erre a platformra készítenek majd.
Arról nem esett szó, hogy Európában mikor jelenhet meg legkorábban a szolgáltatás, illetve, hogy a műsorokat az egyes régiókhoz kötve sugároznák-e.
A Reuters a Nikkei értesülésére hivatkozva számolt be a hírről, miszerint a Nintendo sem hagyja ki a kínálkozó lehetőséget és videószolgáltatással egészíti ki saját konzolját. Az még ugyan kérdés, hogy pontosan milyen tartalmakat is kínálnak majd a felhasználóknak, ám a konzol népszerűsége nyilván megfelelő kiindulópontot kínál egy sikeres kezdeményezés elindításához.
A Nintendo a szintén japán Dentsu céggel kötött megállapodást, amely a szigetországban a legnagyobb, reklámokra szakosodott vállalatnak számít. A tartalmakat közösen teszik elérhetővé az online platformon, a Dentsu közreműködése pedig nyilván a reklámok megjelenítésében fontos - a tartalmak egy része ugyan fizetős lesz, ám egy jelentős hányad a reklámokkal együtt jelenik meg, így nem igényel majd újabb kiadást az érdeklődők részéről. Tekintettel arra, hogy a Nintendo szeptemberig csaknem 35 millió Wii konzolt adott el, az előfizetői bázis méretére nem lehet panasz.
Azt sajnos nem lehet tudni, hogy pontosan milyen anyagokat bocsátanak majd a felhasználók rendelkezésére, a Nintendo azonban annyit elárult, hogy elsősorban rajzfilmekről és egyéb szórakoztató tartalmakról van szó. Japánban az idei év első felében indul el a szolgáltatás, az USA-ban pedig csak ezt követően kerülhet sor a hivatalos debütálásra. A platform lehetővé teszi, hogy a kínált programokat a Wii-re csatlakoztatott televíziókon tekintsék meg a felhasználók, ezek között pedig biztosan lesznek olyan műsorok is, amelyeket kifejezetten erre a platformra készítenek majd.
Arról nem esett szó, hogy Európában mikor jelenhet meg legkorábban a szolgáltatás, illetve, hogy a műsorokat az egyes régiókhoz kötve sugároznák-e.