Tóth Kristóf
Windows Live már magyarul is
Az immár Magyarországon is elérhető szolgáltatást eddig 47 országban vezették be, a magyar felhasználók az Internet Hungary Konferencián ismerkedhetnek meg vele első ízben.
A Microsoft Magyarország a mai napon bemutatta a Windows Live elnevezésű technológiát. Magyarországon havonta körülbelül 1,34 millió ember használja az MSN Messengert és 900 ezren az MSN Hotmail levelezőrendszert, havonta 1,5 milliárd üzenetet küldve. Ezen tényekre alapozva a cég biztos abban, hogy a magyar piac érett a Windows Live bevezetésére. "A Windows Live magyarországi bevezetésével rövid távú céljaink között szerepel, hogy egy éven belül a piacvezetők között legyünk, hosszú távú tervünk pedig az, hogy 5 %-os piaci részesedést érjünk el." - nyilatkozta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Windows Live lehetővé teszi a testre szabott internetes keresést, egyéni tartalmak kialakítását, valamint a felhasználó érdeklődési körébe illeszkedő aktualitások folyamatos nyomon követését. A programot kibővített biztonsági központtal szerelték fel, amely ingyenesen használható vírusellenőrzőt tartalmaz, így a felhasználók megfelelő védelem mellett léphetnek ki a világhálóra.
A Microsoft új vállalkozásának büszkesége a Live Messenger, mely egyrészt azonnali üzenetküldést, másrészt hang-és videó kapcsolatra épülő kommunikációs lehetőséget kínál. Segítségével a felhasználók telefonra irányuló hívásokat indíthatnak személyi számítógépükről, és egyszerűen küldhetnek egymásnak képeket és más személyes állományokat. Szintén része a programnak a Live Search elnevezésű eszköz, amely elmenthető és megosztható, előre meghatározott kritériumokra épülő makró keresési lehetőséget nyújt a felhasználóknak. Az eszközkészlettel gyors és könnyű a keresések, hírkövetések futtatása, az RSS letöltések és blogok fellelése.
Arend Hendriks, az MSN MEA regionális menedzserének meggyőződése, hogy a Windows Live által megvalósított jövőkép szükséges eleme az internetes szolgáltatások következő generációjának: "A Microsoft állandó törekvése, hogy magától továbbfejlődő szolgáltatást kínáljon, amely mind az egyének, mind a vállalkozások számára hasznos. Az e cél teljesítéséhez szükséges előrelátással és képességekkel egyaránt rendelkezünk".
A Microsoft Magyarország a mai napon bemutatta a Windows Live elnevezésű technológiát. Magyarországon havonta körülbelül 1,34 millió ember használja az MSN Messengert és 900 ezren az MSN Hotmail levelezőrendszert, havonta 1,5 milliárd üzenetet küldve. Ezen tényekre alapozva a cég biztos abban, hogy a magyar piac érett a Windows Live bevezetésére. "A Windows Live magyarországi bevezetésével rövid távú céljaink között szerepel, hogy egy éven belül a piacvezetők között legyünk, hosszú távú tervünk pedig az, hogy 5 %-os piaci részesedést érjünk el." - nyilatkozta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Windows Live lehetővé teszi a testre szabott internetes keresést, egyéni tartalmak kialakítását, valamint a felhasználó érdeklődési körébe illeszkedő aktualitások folyamatos nyomon követését. A programot kibővített biztonsági központtal szerelték fel, amely ingyenesen használható vírusellenőrzőt tartalmaz, így a felhasználók megfelelő védelem mellett léphetnek ki a világhálóra.
A Microsoft új vállalkozásának büszkesége a Live Messenger, mely egyrészt azonnali üzenetküldést, másrészt hang-és videó kapcsolatra épülő kommunikációs lehetőséget kínál. Segítségével a felhasználók telefonra irányuló hívásokat indíthatnak személyi számítógépükről, és egyszerűen küldhetnek egymásnak képeket és más személyes állományokat. Szintén része a programnak a Live Search elnevezésű eszköz, amely elmenthető és megosztható, előre meghatározott kritériumokra épülő makró keresési lehetőséget nyújt a felhasználóknak. Az eszközkészlettel gyors és könnyű a keresések, hírkövetések futtatása, az RSS letöltések és blogok fellelése.
Arend Hendriks, az MSN MEA regionális menedzserének meggyőződése, hogy a Windows Live által megvalósított jövőkép szükséges eleme az internetes szolgáltatások következő generációjának: "A Microsoft állandó törekvése, hogy magától továbbfejlődő szolgáltatást kínáljon, amely mind az egyének, mind a vállalkozások számára hasznos. Az e cél teljesítéséhez szükséges előrelátással és képességekkel egyaránt rendelkezünk".