Németh Szabolcs
Készül a Rise of Nations folytatása
Nemsokára érkezik a trilógiát befejező rész, amely a fejlesztők szerint még jobbra, még izgalmasabbra és még hangulatosabbra sikeredett.
Én azt mondom, Rise of Nations, ti azt mondjátok, jó. Ha azt mondom, érkezik a folytatás, ti azt mondjátok, hogy még jobb. A Big Huge Games már javában hegeszti az utódot, amelyet Rise of Nations: Rise of Legendsnek keresztelt el. Közel két éve robbant be a köztudatba a fejlesztői gárda, és olyat alkottak, amiről kis túlzással még a legapróbb afrikai faluban is hallottak.
A játékról nem akarok szuperlatívuszokban beszélni, elég, ha azt mondom, hogy a világ egyik legnagyobb játékportálja, a Gamespot 9,3-es értékeléssel jutalmazta a Rise of Nationst. (Meg lehet nézni, hogy hány játék kapott egyáltalán 9-es értékelés felett az utóbbi 5 évben, és nincs nagyon öt felett). Ami azonban ennél még fontosabb, hogy a legkritikusabbak között, azaz az RTS-kedvelők körében is kivívta magának az elismerést a program, mely igen sok Civilizationra jellemző jegyet is magán hordozott.
Ilyen alapra jó építkezni: kis grafikai tuning, egy-két ötlet, és olcsón kész a teljes értékű játék, mondják az EA-nál, de nem a Big Huge Gamesnél. A fejlesztők igazi folytatást ígérnek, nem ráncfelvarrást.
A sors most kalandozásunk céljául Aio földjét választja, ahová természetesen nem vakációzni indulunk. A mesebeli világban kaotikus állapotok nehezítik dolgunkat, Caldwell hajnal trilógiájához hasonlóan két világhatalom, a technika és a mágia birodalma vív élet-halál harcot egymással. Azonban nekünk még fontosabb feladatot kell megoldanunk, kis csapatunkat irányítva egyesítenünk kell a népességet egy mindeddig ismeretlen, de az egész élővilágra veszélyes ellenséggel szemben. A folytatásban hatalmas seregek, gyönyörűen kidolgozott városok és továbbfejlesztett stratégiai elemek várnak minket.
Az információk és az ígérethalmazok arra engednek következtetni, hogy az átdolgozott grafikai motor szebben csillog, mint valaha. A játékba beleépítik a többjátékosmódot is, amiben helyet kap egy továbbfejlesztett honor-rendszer. A Rise of Legends pontos megjelenési dátumát még nem tettek közzé, annyit tudunk hogy a megjelenési év 2006. Abban csak bízhatunk, hogy az érkezése közelebb van a januárhoz, mint a decemberhez.
Hivatalos oldal
Én azt mondom, Rise of Nations, ti azt mondjátok, jó. Ha azt mondom, érkezik a folytatás, ti azt mondjátok, hogy még jobb. A Big Huge Games már javában hegeszti az utódot, amelyet Rise of Nations: Rise of Legendsnek keresztelt el. Közel két éve robbant be a köztudatba a fejlesztői gárda, és olyat alkottak, amiről kis túlzással még a legapróbb afrikai faluban is hallottak.
A játékról nem akarok szuperlatívuszokban beszélni, elég, ha azt mondom, hogy a világ egyik legnagyobb játékportálja, a Gamespot 9,3-es értékeléssel jutalmazta a Rise of Nationst. (Meg lehet nézni, hogy hány játék kapott egyáltalán 9-es értékelés felett az utóbbi 5 évben, és nincs nagyon öt felett). Ami azonban ennél még fontosabb, hogy a legkritikusabbak között, azaz az RTS-kedvelők körében is kivívta magának az elismerést a program, mely igen sok Civilizationra jellemző jegyet is magán hordozott.
Ilyen alapra jó építkezni: kis grafikai tuning, egy-két ötlet, és olcsón kész a teljes értékű játék, mondják az EA-nál, de nem a Big Huge Gamesnél. A fejlesztők igazi folytatást ígérnek, nem ráncfelvarrást.
A sors most kalandozásunk céljául Aio földjét választja, ahová természetesen nem vakációzni indulunk. A mesebeli világban kaotikus állapotok nehezítik dolgunkat, Caldwell hajnal trilógiájához hasonlóan két világhatalom, a technika és a mágia birodalma vív élet-halál harcot egymással. Azonban nekünk még fontosabb feladatot kell megoldanunk, kis csapatunkat irányítva egyesítenünk kell a népességet egy mindeddig ismeretlen, de az egész élővilágra veszélyes ellenséggel szemben. A folytatásban hatalmas seregek, gyönyörűen kidolgozott városok és továbbfejlesztett stratégiai elemek várnak minket.
Az információk és az ígérethalmazok arra engednek következtetni, hogy az átdolgozott grafikai motor szebben csillog, mint valaha. A játékba beleépítik a többjátékosmódot is, amiben helyet kap egy továbbfejlesztett honor-rendszer. A Rise of Legends pontos megjelenési dátumát még nem tettek közzé, annyit tudunk hogy a megjelenési év 2006. Abban csak bízhatunk, hogy az érkezése közelebb van a januárhoz, mint a decemberhez.
Hivatalos oldal