Móricz Krisztián
Egyre bővül a WoW felhasználók tábora
A Blizzard a közelmúltban jelentette be minden idők legsikeresebb MMO-jának újabb régióban történő debütálását: ezúttal Tajvanban, Hong Kongban és Makaón fog megjelenni.
Már túl vannak a sikeres nyílt bétateszten, amelyben több, mint 800 000 játékos vett részt. Volt alkalom, amikor egyidőben 140 000 ember játszott egyszerre a virtuális világban. Mike Morhaima a Blizzard alapítója szerint: "Ezen régiók játékosai mind nagy érdeklődést mutattak a Blizzard játékok iránt, amely miatt fontosnak éreztük, hogy ide is elhozzuk a World of Warcraftot amilyen gyorsan csak lehetséges."
A tajvani promócióról és támogatásról a Blizzard két leányvállalata a Soft-World, illetve a Game First International gondoskodik a jövőben. Ezek a csapatok fognak gondoskodni arról, hogy az itt élő játékosok is minden segítséget és támogatást megkapjanak, ami a játékhoz szükséges. Sőt, egy olyan telefonközpontot is létre kívánnak hozni, ahová a WoW felhasználók kérdéseikkel a nap 24 órájában fordulhatnak.
A játék felhasználása kétféle előfizetéses módon lesz elérhető. Az egyikkel WoW pontokat vásárolva konkrét játékidőt vehetünk, míg a hagyományos havi előfizetéses módszer is megmaradt. A Blizzard jelentése szerint a jelenlegi WoW felhasználók száma szerte a világon meghaladja a 4,5 milliós számot. Természetesen ezt az értéket jelentősen meg fogja növelni a mostani délkelet-ázsiai megjelenés. A Vivendi legutóbbi harmadik negyedéves pénzügyi beszámolója szerint a játékrészleg megduplázta bevételeit az elmúlt időszakhoz képest. A cég ezt egyértelműen a World of Warcraft sikerének és az előfizetésekből származó folyamatosan áramló bevételek számlájára írja.
Már túl vannak a sikeres nyílt bétateszten, amelyben több, mint 800 000 játékos vett részt. Volt alkalom, amikor egyidőben 140 000 ember játszott egyszerre a virtuális világban. Mike Morhaima a Blizzard alapítója szerint: "Ezen régiók játékosai mind nagy érdeklődést mutattak a Blizzard játékok iránt, amely miatt fontosnak éreztük, hogy ide is elhozzuk a World of Warcraftot amilyen gyorsan csak lehetséges."
A tajvani promócióról és támogatásról a Blizzard két leányvállalata a Soft-World, illetve a Game First International gondoskodik a jövőben. Ezek a csapatok fognak gondoskodni arról, hogy az itt élő játékosok is minden segítséget és támogatást megkapjanak, ami a játékhoz szükséges. Sőt, egy olyan telefonközpontot is létre kívánnak hozni, ahová a WoW felhasználók kérdéseikkel a nap 24 órájában fordulhatnak.
A játék felhasználása kétféle előfizetéses módon lesz elérhető. Az egyikkel WoW pontokat vásárolva konkrét játékidőt vehetünk, míg a hagyományos havi előfizetéses módszer is megmaradt. A Blizzard jelentése szerint a jelenlegi WoW felhasználók száma szerte a világon meghaladja a 4,5 milliós számot. Természetesen ezt az értéket jelentősen meg fogja növelni a mostani délkelet-ázsiai megjelenés. A Vivendi legutóbbi harmadik negyedéves pénzügyi beszámolója szerint a játékrészleg megduplázta bevételeit az elmúlt időszakhoz képest. A cég ezt egyértelműen a World of Warcraft sikerének és az előfizetésekből származó folyamatosan áramló bevételek számlájára írja.