MTI
25% a Sony Ericsson piaci részesedése
Magyarországon az elmúlt évben 2-2,2 millió mobiltelefont adtak el, ebből 25 százaléknyit a Sony-Ericsson - mondta Wágner Tibor, a társaság közép- és kelet európai régióigazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
Wágner Tibor elmondta: részesedésük korábban is ezen arány körül volt, mint ahogyan Magyarországon is évente nagyjából ugyanannyi, mintegy 2 millió készülék talál gazdára. Hozzátette: a Sony-Ericsson az eladásokat nézve a második magyar piacon. A vállalat tavaly világszerte 42,3 millió készüléket adott el, 56 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A készülékekből több mint négy milliót a keletközép-európai térségben értékesítettek. A vállalat világpiaci részesedése 2 százalékponttal, 7 százalékra nőtt az elmúlt évben.
Az igazgató úgy vélte, hogy a második fél évben Magyarországon is megjelennek a harmadik generációs készülékek, egyelőre azonban csak néhány ezres darabszámban. Hozzátette: technológiaváltás minden bizonnyal csak jövőre következik be.
Wágner Tibor elmondta: részesedésük korábban is ezen arány körül volt, mint ahogyan Magyarországon is évente nagyjából ugyanannyi, mintegy 2 millió készülék talál gazdára. Hozzátette: a Sony-Ericsson az eladásokat nézve a második magyar piacon. A vállalat tavaly világszerte 42,3 millió készüléket adott el, 56 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A készülékekből több mint négy milliót a keletközép-európai térségben értékesítettek. A vállalat világpiaci részesedése 2 százalékponttal, 7 százalékra nőtt az elmúlt évben.
Az igazgató úgy vélte, hogy a második fél évben Magyarországon is megjelennek a harmadik generációs készülékek, egyelőre azonban csak néhány ezres darabszámban. Hozzátette: technológiaváltás minden bizonnyal csak jövőre következik be.