Demkó Zsolt
ParaWorld a Sunflowerstől
A német Sunflowers az idei E3-ra is elhozta a ParaWorld című 3D stratégiai játékát amit 2004 második felére ígér. Nem kell parázni ez nem parás, hanem dínós játék lesz.
A játék fejlesztője a német SEK (Spieleentwicklungskombinat, azaz játékfejlesztő cég) 1998-ban állt össze. Első játékuk a Diggles volt, amely 2001-ben jelent meg és 90% körüli értékeléseket kapott. Ennek hatására még ugyanabban az évben aláírtak a Sunflowersszel egy hosszú távű együttműködésről szóló szerződést. Ekkor kezdődött meg a ParaWorld fejlesztése.
A játék alá egy új grafikus motor fejlesztésébe kezdtek, amely a PEST-Engine nevet kapta. Pontos információk nincsenek a motorról, de szerintem a képek magukért beszélnek. Az ígéretek szerint a külsőségek mellett a belső tartalomra is nagy hangsúlyt fektetnek, ez lesz az első olyan játék ahol egy alkotásba sűrítik a dinoszauroszokat és a stratégiai elemeket. A fejlesztők szerint valósághű környezet fogja biztosítani a történelem előtti kor megfelelő bemutatását, amihez legjobban a mára kihalt ősállatok életre keltése járul hozzá. Persze lesznek barátságos és kevésbé barátságos fajták, lehetőségünk lesz befogni állatokat, így például harcba küldhetjük embereinket egy 14 méteres Apatoszaurusz hátán is.
A fejlesztők a következő finomságokat ígérik:
Húsz történelem előtti világ és öt különböző klimatikus zóna
több mint 50 ősállat, ezekből 40 az eddigi leletekből lett rekonstruálva
pazar hadjáratok
három teljesen különböző hős és néptörzs, változó előnyökkel és hátrányokkal
egyszerűen használható kezelőfelület
az egységek fejlődnek, erősebbek lesznek, új képességeket szereznek
három különböző többjátékos MOD internetre és helyi hálózatra, ahol egyszerre akár nyolcan is játszhatunk
Már régóta várok egy ilyen alkotásra, ugyanis szegény dínók nem kerültek a megfelelő helyükre. Játékok születtek, de maradandó alkotás nem készült. Most talán felcsillant a remény...
A játék fejlesztője a német SEK (Spieleentwicklungskombinat, azaz játékfejlesztő cég) 1998-ban állt össze. Első játékuk a Diggles volt, amely 2001-ben jelent meg és 90% körüli értékeléseket kapott. Ennek hatására még ugyanabban az évben aláírtak a Sunflowersszel egy hosszú távű együttműködésről szóló szerződést. Ekkor kezdődött meg a ParaWorld fejlesztése.
A játék alá egy új grafikus motor fejlesztésébe kezdtek, amely a PEST-Engine nevet kapta. Pontos információk nincsenek a motorról, de szerintem a képek magukért beszélnek. Az ígéretek szerint a külsőségek mellett a belső tartalomra is nagy hangsúlyt fektetnek, ez lesz az első olyan játék ahol egy alkotásba sűrítik a dinoszauroszokat és a stratégiai elemeket. A fejlesztők szerint valósághű környezet fogja biztosítani a történelem előtti kor megfelelő bemutatását, amihez legjobban a mára kihalt ősállatok életre keltése járul hozzá. Persze lesznek barátságos és kevésbé barátságos fajták, lehetőségünk lesz befogni állatokat, így például harcba küldhetjük embereinket egy 14 méteres Apatoszaurusz hátán is.
A fejlesztők a következő finomságokat ígérik:
Már régóta várok egy ilyen alkotásra, ugyanis szegény dínók nem kerültek a megfelelő helyükre. Játékok születtek, de maradandó alkotás nem készült. Most talán felcsillant a remény...