Rónai György
Csúcson a Sony Ericsson
Az általánosan erős mobiltelefon piac ellenére a Sony Ericsson tovább csiszolta saját működési eredményeit. Csak idei év első negyedévében 63%-os javulást ért el, a negyedéves eladásai pedig elérték a 8,8 millió darabot.
Ez ebben a negyedévben 1338 millió eurós forgalmat jelent, ami a tavalyi évhez képest 66%-os növekedést jelent. A cég bruttó árbevétele elérte a 97 millió eurót. Ez az éves szintű növekedés jelentős erősödést jelent a cégnek, és ezáltal természetesen piaci részesedésük is megugrott. A Sony Ericsson várakozásai szerint a 2004-es eladásai 550 millió egységre növekednek, szemben a tavalyi 520 millióval.
"Ez már a harmadik olyan negyedév, amikor nyereségesek vagyunk, és eladásaink is növekednek, ami jól mutatja, hogy kifizetődik az új üzleti stratégiánk. Sikeresnek bizonyult, hogy a GSM, UMTS és japán szabványokra is koncentráltunk, és jelenlegi termékeink multimédiás, valamint dizájn megoldásai is sokat fejlődtek. Tovább erősítjük a jövőben a márkát, hogy minden vevő, és szegmens számára attraktív legyen a kínálatunk" - mondta el Katsumi Ihara, a Sony Ericsson elnöke.
Az első negyedév folyamán a cég új partnerekre is szert tett, és új termékeket is bemutatott. Ilyen például az S700, amely a cég első megapixeles kameratelefonja, vagy a Z500, amely az első Push-to-Talk termékük az amerikai EDGE hálózatba. Az új K700-as telefonjuk pedig a második negyedév folyamán jelenik meg, és ugyancsak rendelkezik majd fényképezővel, valamint Bluetooth támogatással és kiegészítőkkel.
Ez ebben a negyedévben 1338 millió eurós forgalmat jelent, ami a tavalyi évhez képest 66%-os növekedést jelent. A cég bruttó árbevétele elérte a 97 millió eurót. Ez az éves szintű növekedés jelentős erősödést jelent a cégnek, és ezáltal természetesen piaci részesedésük is megugrott. A Sony Ericsson várakozásai szerint a 2004-es eladásai 550 millió egységre növekednek, szemben a tavalyi 520 millióval.
"Ez már a harmadik olyan negyedév, amikor nyereségesek vagyunk, és eladásaink is növekednek, ami jól mutatja, hogy kifizetődik az új üzleti stratégiánk. Sikeresnek bizonyult, hogy a GSM, UMTS és japán szabványokra is koncentráltunk, és jelenlegi termékeink multimédiás, valamint dizájn megoldásai is sokat fejlődtek. Tovább erősítjük a jövőben a márkát, hogy minden vevő, és szegmens számára attraktív legyen a kínálatunk" - mondta el Katsumi Ihara, a Sony Ericsson elnöke.
Az első negyedév folyamán a cég új partnerekre is szert tett, és új termékeket is bemutatott. Ilyen például az S700, amely a cég első megapixeles kameratelefonja, vagy a Z500, amely az első Push-to-Talk termékük az amerikai EDGE hálózatba. Az új K700-as telefonjuk pedig a második negyedév folyamán jelenik meg, és ugyancsak rendelkezik majd fényképezővel, valamint Bluetooth támogatással és kiegészítőkkel.