Berta Sándor
Nem lesz látható hány embernek nem tetszett egy YouTube-videó
A módosítással nem lehet majd követni, hogy hány személynek nem tetszett az adott videó.
A YouTube a következő hetekben akarja tesztelni a Dislike gomb új koncepcióját. A legfontosabb változás az lesz, hogy a jövőben a látogatók nem fogják látni, hogy hányan kattintottak a Dislike gombra, ez az információ kizárólag a YouTube-csatornák üzemeltetőinek lesz elérhető. Az indoklás alapján a módosítással a platform a felhasználók jólétét akarja védeni és megakadályozná a célzott Dislike-kampányok folytatását.
A hír a Twitteren, majd a YouTube support-oldalán jelent meg. Az illetékesek rámutattak, hogy a nézők visszajelzései mindig is különösen fontosak voltak a cég számára és ez a jövőben is így lesz. Azonban több tartalomkészítő jelezte számukra, hogy a jelenleg regisztrált visszajelzések egy része problémákat okozhat. Úgy vélik, hogy ha az alkalmazott rendszer a mostani formájában működne tovább, akkor az célzott Dislike-kampányok végrehajtására motiválhatna egyes személyeket. Az új dizájn segítségével szeretnék jobban kiegyensúlyozni a tartalomkészítők tapasztalatait és egyúttal biztosítani akarják, hogy a felhasználói visszajelzések továbbra is eljussanak a videók készítőihez.
Az új Dislike-gombot a következő hetekben először egy kisebb csoport felhasználó bevonásával fogják tesztelni, akik továbbra is szabadon kattinthatnak majd a gombra, hogy kifejezhessék a negatív véleményüket, de a kattintások számát már nem fogják látni. A YouTube-csatornák tulajdonosainak a YouTube Studio rendszerében lesz lehetőségük arra, hogy megtekinthessék a Dislike-számokat.
A YouTube a következő hetekben akarja tesztelni a Dislike gomb új koncepcióját. A legfontosabb változás az lesz, hogy a jövőben a látogatók nem fogják látni, hogy hányan kattintottak a Dislike gombra, ez az információ kizárólag a YouTube-csatornák üzemeltetőinek lesz elérhető. Az indoklás alapján a módosítással a platform a felhasználók jólétét akarja védeni és megakadályozná a célzott Dislike-kampányok folytatását.
A hír a Twitteren, majd a YouTube support-oldalán jelent meg. Az illetékesek rámutattak, hogy a nézők visszajelzései mindig is különösen fontosak voltak a cég számára és ez a jövőben is így lesz. Azonban több tartalomkészítő jelezte számukra, hogy a jelenleg regisztrált visszajelzések egy része problémákat okozhat. Úgy vélik, hogy ha az alkalmazott rendszer a mostani formájában működne tovább, akkor az célzott Dislike-kampányok végrehajtására motiválhatna egyes személyeket. Az új dizájn segítségével szeretnék jobban kiegyensúlyozni a tartalomkészítők tapasztalatait és egyúttal biztosítani akarják, hogy a felhasználói visszajelzések továbbra is eljussanak a videók készítőihez.
Az új Dislike-gombot a következő hetekben először egy kisebb csoport felhasználó bevonásával fogják tesztelni, akik továbbra is szabadon kattinthatnak majd a gombra, hogy kifejezhessék a negatív véleményüket, de a kattintások számát már nem fogják látni. A YouTube-csatornák tulajdonosainak a YouTube Studio rendszerében lesz lehetőségük arra, hogy megtekinthessék a Dislike-számokat.