Berta Sándor

Személyre szabott hirdetéseket kínálna a Snapchat

A cég kielemezné a felhasználók fotóit és azok tartalma alapján keresné meg őket személyes ajánlatokkal.

A Snapchat szeretne a közeljövőben több reklámot elérhetővé tenni az internetezők számára és erre egy olyan rendszert alkalmazna, amelyet már szabadalmaztatott és amely a megtekintett digitális képeket értékeli ki. A cél a finanszírozás javítása, azaz több nyereségre tehessen szert a társaság.

A rendszer a jövőben minden olyan felvételt elemezni fog, amelyet a Snapchat-használók készítettek. Amennyiben például valaki egy olyan fotót készít, amelyen egy csésze kávé látható, akkor a megoldás úgy értékeli majd, hogy az illető nagy valószínűséggel szeret kávézni. Ezután az adott személynek kifejezetten kávéreklámot fognak megjeleníteni.

A rendszer a hirdetési vállalatok helyzetét is megkönnyíti majd, hiszen az egyes embereknek csak bizonyos kategóriába tartozó ajánlatokat kell majd megmutatniuk. A Snapchat pedig kínálhat akár prémium kategóriás reklámhelyeket is az egyes kategóriákban. A konstrukció egyszerű: minél több reklámcég fizet, annál gyakrabban jelennek meg a hirdetéseik. Egyelőre nem lehet tudni, hogy a megoldást mikor vezetik be, de az biztos, hogy nagyon jól illeszkedik a társaság koncepciójába és üzleti modelljébe. A Snapchat terve az, hogy a bevételét jövőre legalább 500 millió, de akár 1 milliárd dollárral megemelje és ehhez teljesen jól illeszkedne a szabadalmaztatott elképzelés.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • slickboy #4
    Igen, már régóta csak azt figyelem, hogy ezzel a "célzott reklám" maszlaggal meddig tud még a reklámipar úgy tenni, mintha képes lenne bármi újat mutatni és ebből megélni.
  • Skylake #3
    Ez a "fotók alapján jól kielemzünk és odab*sszuk eléd az azokon látott tárgyú reklámot" modell már annyira erőltetett és elcsépelt. Persze, mondani kellett valamit a részvényeseknek, hogy mitől lesznek tele, de szerintem az hogy valaki környezetében valamilyen tárgy megtalálható egy adott pillanatban, az nem azt jelenti, hogy annak a tárgynak a relevanciája biztosan magas az adott személy esetében. És közel sem biztos, hogy ez alapján Pavlov kutyája módra, level 72 konzumidiótaként azonnal vásárolni fog olyan vagy hasonló tárgyakat.
  • gforce9 #2
    Nem, arra következtetnek, hogy oroszlán vagy.
  • Akva #1
    "például valaki egy olyan fotót készít, amelyen egy csésze kávé látható, akkor a megoldás úgy értékeli majd, hogy az illető nagy valószínűséggel szeret kávézni."

    Na ez egy jókora baromság! Ha meg lefényképezek egy amfiteátrumot, akkor következtetnek, hogy gladiátor vagyok?