Berta Sándor
Személyre szabott hirdetéseket kínálna a Snapchat
A cég kielemezné a felhasználók fotóit és azok tartalma alapján keresné meg őket személyes ajánlatokkal.
A Snapchat szeretne a közeljövőben több reklámot elérhetővé tenni az internetezők számára és erre egy olyan rendszert alkalmazna, amelyet már szabadalmaztatott és amely a megtekintett digitális képeket értékeli ki. A cél a finanszírozás javítása, azaz több nyereségre tehessen szert a társaság.
A rendszer a jövőben minden olyan felvételt elemezni fog, amelyet a Snapchat-használók készítettek. Amennyiben például valaki egy olyan fotót készít, amelyen egy csésze kávé látható, akkor a megoldás úgy értékeli majd, hogy az illető nagy valószínűséggel szeret kávézni. Ezután az adott személynek kifejezetten kávéreklámot fognak megjeleníteni.
A rendszer a hirdetési vállalatok helyzetét is megkönnyíti majd, hiszen az egyes embereknek csak bizonyos kategóriába tartozó ajánlatokat kell majd megmutatniuk. A Snapchat pedig kínálhat akár prémium kategóriás reklámhelyeket is az egyes kategóriákban. A konstrukció egyszerű: minél több reklámcég fizet, annál gyakrabban jelennek meg a hirdetéseik. Egyelőre nem lehet tudni, hogy a megoldást mikor vezetik be, de az biztos, hogy nagyon jól illeszkedik a társaság koncepciójába és üzleti modelljébe. A Snapchat terve az, hogy a bevételét jövőre legalább 500 millió, de akár 1 milliárd dollárral megemelje és ehhez teljesen jól illeszkedne a szabadalmaztatott elképzelés.
A Snapchat szeretne a közeljövőben több reklámot elérhetővé tenni az internetezők számára és erre egy olyan rendszert alkalmazna, amelyet már szabadalmaztatott és amely a megtekintett digitális képeket értékeli ki. A cél a finanszírozás javítása, azaz több nyereségre tehessen szert a társaság.
A rendszer a jövőben minden olyan felvételt elemezni fog, amelyet a Snapchat-használók készítettek. Amennyiben például valaki egy olyan fotót készít, amelyen egy csésze kávé látható, akkor a megoldás úgy értékeli majd, hogy az illető nagy valószínűséggel szeret kávézni. Ezután az adott személynek kifejezetten kávéreklámot fognak megjeleníteni.
A rendszer a hirdetési vállalatok helyzetét is megkönnyíti majd, hiszen az egyes embereknek csak bizonyos kategóriába tartozó ajánlatokat kell majd megmutatniuk. A Snapchat pedig kínálhat akár prémium kategóriás reklámhelyeket is az egyes kategóriákban. A konstrukció egyszerű: minél több reklámcég fizet, annál gyakrabban jelennek meg a hirdetéseik. Egyelőre nem lehet tudni, hogy a megoldást mikor vezetik be, de az biztos, hogy nagyon jól illeszkedik a társaság koncepciójába és üzleti modelljébe. A Snapchat terve az, hogy a bevételét jövőre legalább 500 millió, de akár 1 milliárd dollárral megemelje és ehhez teljesen jól illeszkedne a szabadalmaztatott elképzelés.