Berta Sándor

A keresőpiacon próbálkozik az Axel Springer

A német kiadó leányvállalata 20 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Qwant francia keresőben.

A Qwant.com azzal reklámozza magát, hogy nem tartja meg véglegesen a felhasználókról gyűjtött személyes adatokat, és a szolgáltatás a felhasználói szokásokkal kapcsolatos információkat csak átmenetileg tárolja. A keresési eredményeket felvonultató oldalt több részre osztották fel és külön jelenítik meg a híroldalakról, a Wikipédiáról, valamint az online hálózatokról, például a Facebookról és a Twitterről; illetve az internetes vásárlásokból származó információkat.

Ulrich Schmitz, az Axel Springer Digital Ventures ügyvezetője kijelentette: a keresőpiacon számos innováció van. Azért, hogy ezekben részt vegyenek és tanuljanak, részesedést szereztek egy fiatal vállalkozásban, ami sokszínűséget és új impulzusokat hoz magával. Jean Manuel Rozan és Eric Léandri, a Qwant.com társalapítói azt nyilatkozták, hogy az Axel Springer Digital Ventures ideális partner a számukra, mert megérti a technológiákat, van tapasztalata a digitális üzleti modellek kiépítésében és világos víziója van. Nagyon örülnek az együttműködésnek és a tudáscserének.

A keresőszolgáltatás tavaly óta érhető el és 2013-ban több mint félmilliárd keresésre került sor a segítségével. A párizsi székhellyel rendelkező cégnek 25 munkatársa van, s többek között angol, francia, olasz, spanyol, portugál, német, lengyel, török, finn, illetve orosz nyelven érhető el.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!