ZAX

Új Fly! II részletek és képek

Új részletek és képek láttak napvilágot a FLY! sorozat folytatásáról, a FLY! II-ről.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A FLY! II-ben nagyobb felbontás, jobb 3D modellek, repülők, és domborzati megoldások lesznek. Az elődjéhez hasonlóan a játék egy nagy kiterjedésű repülőzónát kínál majd, digitális földfelszín-modellezéssel, fotorealisztikus terepmegvalósítással, és a végletekig élethű pilótafülkével, illetve repülésirányítással, ami szinte mindenben tökéletesen szimulálja a valódi géptípus tulajdonságait. A FLY! II ezenkívül érdekesebb, látványosabb lesz, dinamikus környezetben részletesebb instrukciókkal, és tanítómóddal fog rendelkezni a kezdő pilótajelöltek számára.

Klikk ide! Klikk ide!
   
  • Élesebb, tisztább grafika, fotorealisztikus részletesség: a TerraSene Imagery egy műhold pontosságát és részletességét (átlagosan 30 méter pixelenkénti felbontást, ami bizonyos esetekben 7,5 m/pixelig fokozódhat) kölcsönzi a játéknak.
       
  • Megnövelt látótávolság: a FLY! II-ben a látótáv éppen ötször! lesz nagyobb mint az elődjében, ez durván 60 mérföldet jelent. Természetesen ez már egy élethűbb mása annak, amit egy igazi pilóta észlelhet a magasban.
       
  • Nagy pontosságú magassági/domborzati modellezés: a játék ezen programrésze (az Elevation Mesh) négyszerese a Fly!2K-beli rokonának, így nagyobb szintkülönbségekre, és a topográfiának megfelelő, csipkézett hegyek megjelenítésére van lehetőség.
       
  • Teljesen új látványeffektek: a FLY! II rengeteg új szemet gyönyörködtető hatást vonultat majd fel, maximálisan kihasználva a DirectX 8 nyújtotta lehetőségeket – bump-mappingelt felhők, vízeffektusok (tükröződés, csillámlás), füst, propeller hatásai, sérülések, deformációk, szikrák.

    A Terminal Reality és a Gathering of Developers kettős munkájának gyümölcse március végére jelenik meg a boltokban.
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    • Antromorph #12
      olyan problémám lenne, hogy a láblécben leírt konfiguráción ez a játék totálisan "bugos" formában indul el. Mindenféle patchel próbálkoztam már. A radeonom Catalyst drájver verziója 4.4-es. Ki próbálta újsabb gépeken futattni a játékot ATI Radeon mellett? Ha valakinek jól működik a stuff ATI Radeonnal, ossza már meg, hogy milyen drájverrel, és beállításokkal, esetleg egyébb patchekkel oldotta meg a problémát.
      thx
    • Bilux #8
      Már nem azért de minek ilyen játékokat csinálni???
      Azért ,hogy órákat űljek a gép előtt és a tájat nézzem..????
    • palace #7
      igencsak szép lesz ez a játék, de mit kezd majd vele akinek nem áll rendelkezésére legalább olyan gép, mint nekem:)
      nem tudja vki, hogy a rip-et már le lehet-e tölteni valahonnan?
    • accord #3
      Na igen, de az csak 1 objektum + a háttérben egy textura... Szép ég textura már volt az Unreal-ben is 1998-ban... A 2. kép viszont elég gagyi... Hogy lehet ilyen lemosott egy textura ráadásul ilyen magasságokban?!
    • Efreet #1
      Azok a képek ugye fotómontázsok? ugye? ugye? főleg az első... ilyen gépre nem létezik...