Ötvös Tibor

Pixeles a The Sims 4 warez-változata

A babás baki után most kiderült, hogy a The Sims 4 warez-változata játszhatatlan a meztelen részeknél.

A Maxis és az Electronic Arts igen ötletes módját választotta annak, hogy kiszúrjon a warez-másolatot használó The Sims 4 játékosokkal. Amint ugyanis egy karakter meztelenre vetkőzik, a képernyő elpixelesedik... az eredeti változatban ezután visszaváltozik a kép, ám a másolt programokban a teljes képernyőre kiterjed ez a pixelesség és nem is alakul vissza.

A legmókásabb az egészben, hogy a hivatalos The Sims 4 fórumokat ellepték a panaszkodó bejegyzések és nem kapcsoltak, hogy ezzel csak maguknak okoznak bajt (ki is tiltották őket onnan). Kritikánk hamarosan megjelenik a programról, közben pedig várjuk az első DLC bejelentését.


Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Renátó1985 #13
    Nem kizarolag a grafika szamit, minecraftbol is eladtak 50 milliot aztan, hogy nez ki :).
    Es azt se felejtsd el ez a jatek foleg lanyoknak keszul.
  • msnforever2 #12
    A XIII nevű FPS-ben is volt ilyen rejtett másolásvédelem. Az első pálya után kiírta, hogy vegyük meg a játékot. Ezt javították, de aztán a játék felénél is volt egy ilyesmi, hogy egy kulcsot nem lehetett felvenni mert kiírta, hogy nem eredeti a játék. Aztán persze ezt is "javították" meg a többit ha még volt és végigjátszható lett pár nap késéssel.
  • amitakartok #11
    SafeDisc másolásvédelmi séma csinálta azt anno, hogy szándékosan rossz szektorokat írt a lemezre. Másoláskor az íróprogram észleli ezeket a szektorokat és automatikusan korrigálja őket; a hibák hiányából tudja a program, hogy a lemez másolt. Korai verziók hibáit Daemon Tools tudta emulálni de a 2.9-es verziótól kezdve spéci íróra van szükség, ami tud RAW módban írni.

    Volt olyan is, hogy szándékosan túlírták a lemezt. De az is elterjedt, hogy a lemez gyári sorozatszámát figyeli vagy trükkösen felírt digitális aláírást, vagy van egy rejtett mappa valahol, ami nincs indexelve a lemez fájlrendszerének tartalomjegyzékében (így a sima másolás figyelmen kívül hagyja).
  • MasterMason #10
    Ilyen full gagyi szar grafikával megjelenő játékok esetében nem is csodálom, hogy maximum warezolják.

    Én speciel ha fizetnének sem játszanék ezzel, nemhogy még nekem kéne fizetni egy ilyenért. :D

    És senki ne jöjjön azzal, hogy a grafika nem lényeges, de igen is lényeges mert a játékélmény része.
    Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2014.09.05. 23:33:45
  • culas25hc #9
    Én totál nem értek a témához, de valaki tömören összefoglalhatná a dolgot nekem, vagy adhatna egy linket, mert elég homályos ez az egész másolásvédelem dolog. Szóval ha egy CD-t, DVD-t lemásolunk, akkor az mitől lesz más mint az eredeti? Az én fejemben ez úgy van, hogy 01010011--> lemásoljuk egyesével, és a másolt anyag pont olyan mint az eredeti. Nyilván nem így van, de akkor hogy? :D köszi
  • sempron07 #8
    GTA IV-nél hullámzott a kamera anno, mintha folyton részegek lennénk. :)
  • Archenemy #7
    o.O Nem igazán értem, amit írsz... "ön destruktív vírus"? Ez nem vírus, hogy lenne az? És nem is kell azért akkora skill hozzá. Kell egy könnyen kiiktatható ál-védelem, meg egy olyan rész, ami azt figyeli, hogy ezt kiiktatták, mert ha igen, az azt jelenti, hogy valaki turkált a kódban, és indulhat a szívatós, nehezen észrevehető védelem.

    Csomó játékban van kétszintű védelem, egy látszólag könnyen megkerülhető elsődleges védelem, meg egy jobban elrejtett, lásd pl. settlers, de game boy játék is volt olyan, ahol a másolt gáma egy résznél fixen fagyott, és nem azért, mert szarul másolták, hanem mert ki is írta, hogy ejnye-bejnye, ez másolt :) Itt az a lényeg, hogy a másodlagos védelmet nem feltétlen lehet észrevenni egy gyors kipróbálással.

    Hekker meghekkeli, elindítja, működik, jó ez, nyomás fel a torrentre hogy én legyek az első. És az ilyen "játék közepén kijövő" hibákat nem feltétlen veszi észre. Persze ha már észrevette, hogy hohó, nem jó ez a hekk, akkor majd meghekkeli jobban, de nem is ez a lényeg, előbb-utóbb minden gámát fel lehet törni, viszont nem mindegy, hogy kiadás után egy órával már meg van hekkelve, vagy csak egy héttel később, és addigra már elterjedt a szar crack.

    Akit érdekel még, milyen vicces védelmek vannak, itt egy jó cikk:
    http://www.cracked.com/article_19162_6-hilarious-ways-game-designers-are-screwing-with-pirates.html
  • fantis6 #6
    úgy is kijavitják idővel, kalózok ügyesek D
  • rage #5
    Pedig tényleg így van, s nem az első ilyen védelem a játékok során.
    A bolti verzióban nem jön elő, a warezben igen.

    Saját tapasztalat.
    Ebből az persze nem derül ki, hogy a crack nem jó vagy szándékos a védelem, de a kettőből az egyik.
  • Józsibácsi #4
    Akkora noob marhaság, hogy warez verzió, a rossz törés miatt bugos, hogy sírni lehet tőle.
    Két okból lehet ilyen jelenség. 1. AMÚGY IS BUGOS, a bolti verzió is. 2. beletettek egy rafinált bugot, egy kvázi ön destruktív vírust ami törés hatására aktiválódik és bugokat generál. Azonban ha valaki ezt meg tudná csinálni, az tudna olyan védelmet is írni, amit nem lehet törni. Tehát ez is inkább buta urban legend, mivel ha létezne, ilyen akkor minden játékban ott lenne... és hát ugyebár nincs ott... ergo sok köze nincs ennek a pixelességnek nyilvánvalóan ahhoz hogy az adott példány warezelt, hanem valami egészen más oka van, már ha egyáltalán igaz...