Ruins of Myth Drannor - az első D&D 3E CRPG
  • mad mind
    #169
    Huh megnéztem és baromira feldühödtem ezen a játékon.
    A harcrendszer jónak tünik, de a rohadtsok almenü teljesen elbassza. A papom nem bírta elvarázsolni a gyógyítását, mivel mire előbányásztam (ekkorra már előjött a lassulás bug) letelt a köröm. A scrollozás hiányát nem tudom megérteni, mivel ha véltlenül megátok egy ellenséges csapatot, nem tudom felmérni az erejüket, pláne, ha egymástól relative távol álnak. Nem értem a varázslót, több másik kaszttal együtt, miért kellett kihagyni.
    A térkép szerintem teljességgel használhatatlan, a skillek meg hülyén vannak megoldva. A szintlépés is érdekes mivel olyan, mint egy ajándékcsomag. Nem tudod mit kapsz. Az első szintlépés után, az az érdekes helyzet állt elő, hogy a varázslóm több hp-val rendelkezett, mint a panőm és a tolvajom. Nagy az interaktivitás a tárgyakkal. Magyarázza el nekem a programozó bácsi, miért kell mindent szétverni, ha nem lehet kinyitni? A DM egy jó ötlet lene, ha leírná valahova amit mond, mivel könnyű elsiklani a szövegei felett. A grafika szép is lehetne, ha hagyna egy két dolgot változtatni. Nálam pl. konzekvensen az ősrégi voodoo 2-est használta, ami nem épp directx8 kompatibilis. Hiányoztak a jó kis párbeszédek is. Nekem nem elég az "Ask about" beszélgetés. Zavart még az is, hogy hülyének néznek. Bizonyos jeleken/helyeken automatikusan elmondja a kódszót, nehogy véletlenül én irjam be/jelöljem ki.
    Nagyot csalódtam a játékban, én sokkal többet vártam.
    Ellenben az uninstall tökéletesen működött.