Játékfejlesztés \"3d gamestudio, darkbasic, the game factory, stb.\"
-
Dodo55 #90 Dark Basicben az animálást úgy kell csinálni, hogy külön modellekbe kell tenni a különböző animációkat.
Tehát például van egy ellenség.
Kell neki egy modell, amikor nem csinál semmit, csak vár, ez is lehet animált, pl picit forgatja a fejét, meg ilyesmi.
Eztán kell egy másik animált modell, amikor megy, amikor lő, amikor meghal stb...
Szóval külön fájlokba kell tenni a különböző animációkat, és amikor kell egy animáció, akkor be kell tölteni a másik modellt.
Szóval az úgy lesz jó, ha te csinálsz neki animációkat, aztán azokat meg csak be kell tölteni.
Lehet programon belül is kódokkal animációkat is csinálni a Dark Basickel, limbekkel, de az bonyolultatbb dolog, szóval a csontos előre animált megoldás jobb.