AITD4
-
#14
Hát nemtom, mindenesetre, ha türelmesen végignézem a közel 5 percnyi diafilmet (>-) ), akkor jön a karaktergeneráció - a maga egyszerűségével -, majd a játék. Viszont, a játékban is vannak részek, mikor a hajamat tépem: egyszerű példa:
- egy megelevendeő szőnyeg-szörny szószerint megakasztja a gépet!
Utálom azt is, hogy egy ilyen hardver mellett minden ötödik lépés után CD-t swappolva tölt. Én nem értem, miért nem tudtak olyat kitalálni, mint a Blizzard North-os fiúk tették a Diablo 2-ben -> az egész pálya (de leginkább annak egy komolyabb szelete) betöltődik a memóriába és a cachbe, a progi innen dolgozik, és közben - tekintélyes idő elteltével! - csak pótolnia kell a kiürülő információkat...
Akkor egyáltalán nem bánnám, ha egy ilyet gyengébb vason, mint az enyém szaggatva mennének az animok, mert tudnám, ahhoz, hogy élvezhető legyen a játék elég, ha több memóriát teszek bele...
Ehh. Állandó "megjelenési-verseny"!!! Ennyire nem lehet fontos a profit!? Vagy mégis? Sok esztelen dolgot művelő termékmanagerek ülhet a fejlesztő cégeknél...! Béta-állapotú szoftvereket, patch-áradatot igénylő játékokat dobnak piacra csak azért, hogy ők jelenjenek meg előbb egy "ász" fejlesztéssel.
Szépen leromlott a játékipar hitele.
i2k