#667Aki azt írja, hogy nála nem szaggat a játék, annak biztos, hogy be van pipálva a BLOOM effekt! DE!!! szedd csak ki a pipát, és majd meglátjuk, hogy szaggat-e?
Mert BLOOM nélkül a legszebb (legélesebb) a grafika!!!
Gyorsítási tipp: kapcsolgasd a multisamplinget 1x-6x ide oda, és csodák csodája: kevésbé fog szaggatni!!!
Amúgy meg: ne felejtsük el, hogy annak idején amikor kijött a Deus Ex, ugyanígy dobták piacra. Bizony iszonyatosan szaggatott DirectX és OpenGl esetén, és akkor még nem volt FSAA, meg ANISOTROPIC FILTERING, amit lejjebb véve még elfutott volna!!!
Csak a gyorsan kiadott sokáig !!!béta!!! patch enyhített a problémán.
Viszont a Savage (s3) kártyatulajok jól jártak: az első rész motorja (unreal) támogatta - a már említett D3d és OpenGl mellett - az S3 saját MeTal névre hallgató api-ját, amivel az akkor még úttörő s3tc textúratömörítő eljárásnak köszönhetően a legszebb volt a játék, megfelelő sebesség mellett. s3tc-vel közelről is: a fáknak erezete volt, a falnak, kőnek, fémnek, földnek mintázata.
Ebből a mizériából mondjuk azok, akik később játszottak a játékkal kimaradtak, mert az utánakövetkező videokártyák már átvették az s3 s3tc textúratömörítő technológiáját, így már D3d alatt is működtek az előbb említett effektek, és a későbbi patch telepítésével már gyors volt a játék.