Nexus: The Jupiter Incident
-
#723
Ha már a szinkronnál tartunk, meg kell jegyezni, hogy az angol szöveg, és alatta a magyar felirat sok esetben mégcsak köszönő viszonyban sincs egymással. Kezdve ott, hogy a 'Commodore' és a 'Vice Admiral' rangokat egyaránt Ellentengernagynak fordítják (a Commodore kb. Parancsnokot jelent, azokat a Sorhajókapitányokat hívták így hajdanán, akik egy hajórajt irányítottak), egészen Angel verseiig....
Amúgy a történet tényleg nem rossz, sokkal kevésbé sablonos, mint egy átlag amerikai játékban lenne (bár az intro egy kicsit ilyen utánérzésű lett...), de ahogy korábban valaki írta, sajnos nagyon szerteágazó, és kevésbé követhető lesz, ahogy halad előre...
Személy szerint nekem legjobban az induló naprendszeri küldetések és történet jött be, ahol még nincs pajzs, nincs IP drive, és napokig-hetekig tart az egy-egy út a holdak, és hónapig, évekig a bolygók között. Szvsz ez a legfeelingesebb része az egész játéknak.
SPOILER - Titán küldetés
A Titán küldi álcázással iszonyú szivatás, sajnos itt fájt legjobban, hogy nincs mód a hajót szabadon irányítani, csak valami felé / valamitől elfelé lehet parancsokat adni. Az én megoldásom viszonylag egyszerű volt, két raj naszád (Gunboat), első menetben IP blokkoló, második menetben Erődpajzs. Ugyan mind odaveszett, de hősiességük árán gyakorlatilag pofon egyszerű lett a küldetés, a Balthazart amikor átvettem a parancsnokságot rögtön kimentette IP hajtóművel, utána meg szépen lenyomtam az erődöt és a gorg flottát...