• marlowe
    #258
    Na látom felpezsdült a fórum! Igaz kis vitával , de tök jó, hogy nem anyázza senki egymást :))
    Bár szvsz, ezzel ráérünk, ha kijött a game, mert így előre semmit nem lehet még biztosan tudni :))

    Nos, az én véleményem:

    Ricewind írta: Az otthoni gépek az egységes világ részeinek tényleg gyengék, és egy modem tutira nem fog elbírni 64 klienst. Viszont ez NEM fps, tehát LÉNYEGESEN kevesebb információ áramlik a server és a kliens között!

    Másrészt: Munkaelyi serverek, meg nem nem feltétlen a leggyorsab, ebben is igazad van. , de a fentiek tükrében egy 500K-s kapcsolat jónak tűnik ( az más dolog, hogy más a sávszélesség, és a sebesség )

    Viszont! Ha valaki servert állít be az ki lesz? 1 Egyetemista, 2 Egyetemista, 3 Olyan ember aki ért a nethez, és van JÓ nete. :)) Az első kategóriákban elég jó a net ellátottság :))) Na meg a nagy játékfanatikusak is inne kerülnek ki.. szóval online világ terén nem vagyok szkeptikus, de tény, hogy nagyon nagy fába vágták a fejszéjüket :)

    Végezetül egy kis gondolat kisérlet:
    Anno én is csináltam cs servert egy cyrix 166-os on(PI 133Mhz-nek felel meg) 64Mega EDO rammal. Szóval ótvar gép, rálökve az egyetemi netre. És 10-12-en gond nélkül lehetett játszani rajta. ( 30as ping, modem: 100-200 modemtől függően).
    Nos, a mostani cs -serverek gond nélkül kiszolgálnak 20játékost.
    Ha feltételezzük, hogy egy rpg servernek a sávszélesség igénye alacsonyabb.. pl. a fele ennek, akkor már 40 kliensnél járunk, egy otthoni alkatrészekből összerakott gép esetén.

    Nos, lehet tovább ragozni, hogy ha harmadakkora.. stb.... mennyi terhet visel a kliens, mennyit a host.. stb.. de szerintem egy mostani gép simán elbír 64 user-t. (na de mi van, ha csak 40-et?) A gépek száma ami fontos...