Ne legyen nagyobb a képek mérete 1024X768-nál!
  • kemszi2
    #269242
    Mivel nincs más hasonlítási alapom a Top-al, ezért nem tudok általánosságban írni róla.
    Összevetettem a legutóbbi Otto-val kicsit(Toyota Celica ST185)
    Külső:
    -Mindkettőnél hibának veszem hogy nincsenek a panelvonalak kicsit befolyatva,hogy meglegyen legalább a hatás ,hogy nyílnak az ajtók
    -ugyanígy hiba mindkettőnél ,hogy a matricák így folytonosak az ajtók hézagaiban.
    -mindkettőnél el spórolták a B oszlopot,és csak a plexire van felfestve
    -Az otto-nál legalább fotomaratott féktárcsa van,a Topnál festett
    -A Topnál az összes rács,"vakrács". Ottonál legalább a motorháztetőn lévő rendes és van vmi motorképződmény mögötte(persze ez ugye a két kiválasztott modellnél nem teljesen összevethető dolog)
    -A topnak talán szebb a fényezése bár a kék árnyalata szerintem kicsit világosabb mint az eredeti
    Belső(itt egy kicsit vegyesebb a kép)
    -Az ülésben egyértelműen a Top jobb a szöszmösz bevonattal :)
    -Viszont a Top elspórolta a carbonozás jó részét, az Ottonál ez rendbe van
    -Összességében az Ottonak a beltere részletgazdagabbnak tűnik,bár itt ugye megint nem lehet egyformán kezelni őket mert két külön autóról beszélünk
    Szóval a Top féle Subarunál nem látom indokoltnak az eredetileg több mint dupla árat egy Ottohoz képest
    És akkor még nem beszéltünk arról ,hogyCK-n 220juró az AutoArt 97-esWRC amiből van a topnak is csak más évjárat 200juróért. És egy AA val abszolút nincs egy ligában.