Ne legyen nagyobb a képek mérete 1024X768-nál!
-
#268769
Grat a modellhez. Igen, van némi hibája, de szerintem elviselhető. Kicsit elszomorító, hogy az AW-nél kezd csökkenni a minőség. EZt már másoktól is hallottam. Az oldalsó (nem indexek!
) marker fényeket tényleg kidolgozhatták volna jobban is. Sajnos ez a régebbi, ERTL Authentics változatoknál is így volt. Nem fejlődtek. Nekem a '68-asokból a "Bullitt" és a Hemi 50th Anniversary van meg. Az előző ugyan Greenlight név alatt fut, de egyértelműen AutoWorld (ERTL Authentics) cucc. Érdekes módon a Bullitt kivitelezése szebb egy parányival, a 2-3 évvel később megjelent 50. évfordulós szürkétől. Ugyan azokat a hibákat vettem észre mint te. Ami nagyon zavart az a beltéri műanyagok sorjázatlansága. Viszont ami még engem zavar, az összes II. generációs (68-69-70) Chargeremnél, hogy szerintem eléggé "ül" az elejük. Ezt kis csalással, az első futóműnél egy szilikoncső darabbal tudtam a megfelelő szintre beállítani. És még a rugózási funkciója is megmaradt. 
A bukólámpa probléma az enyémnél is fent állt és nekem is a jobbnál. Én úgy oldottam meg, hogy egy fogpiszkálóval próbáltam mögé nyúlni. Sikerült is valami ragasztó maradványt kipiszkálni, aztán ide-oda mozdítgatva sikerült forgásra bírni.
Amúgy nagyon klasszak a fotóid is! Irigyellek érte!
Megírnád hol vetted a modellt?
Ezt mind a négy Chargeremnél meg kellett csinálnom. De ezektől függetlenül csodaszép modellek. Én nagyon kedvelem mindegyiket. Az ERTL is és az utóda az AW is rengeteg bőrt lehúz róluk. Már számolhatatlan színváltozatban vannak, R/T, és sima Charger, variálnak a kerekekkel (dogdish, rally és magnum 500), de a motorokat is variálnak rendesen (383-as, és 440-s Magnum, 440-s Six Pack, és természetesen a 426 HEMI). Nem szándékom az összes színvariánst beszerezni, de ha egyszer az úgy nevezett Bengal Charger-t kiadnák, arra még beruháznék:
Ebből csak egy sete-suta ERTL változat jelent meg.
Addig is a maradék kettőben gyönyörködöm:
Utoljára szerkesztette: Missa, 2018.03.29. 23:28:08






