Ne legyen nagyobb a képek mérete 1024X768-nál!
  • ndns
    #267601
    miert erzem azt, hogy ez a bmw toyotas kozoskodesnek turos a hata. nem vagyok egy pesszimista alkat, de vmi azt sugja nekem, hogy az alvaz sikerulhetett volna jobban is. egy paraszthajszalnyival. mintha ezek az mx5 fele iranyitottak volna a fegyveruket... de ketsegkivul ez mar a masodik szep bmw az utobbi evekben.

    tudom, ez szubjektiv, es kapok majd hideget meleget, foleg hideget, de formatervezoi es kronologiai szempontok alapjan merek ilyet kijelenteni. a szeria nagyjabol megegyezik majd ezzel - (a 200 lovas motor, a software es hajtas a bmwtol szarmazik. a tobbi attol tartok toyoda) - sans carbon es a tipikus concept jegyek. pl a kromatikailag kulon kiegyensulyozott pilotaules. mert itt a sportossagot probaljak alahuzni mint az infiniti az essence eseteben vagy a ferrari f60 america. szemely szerint jo otletnek tartom, de vhogy nem lattam meg a ferrarin (mar amennyire nagy szeria) kivul szeria gepeken.

    a szemeit valoszinuleg a supratol orokolte, de ez majd tokyoban kiderul. nekem tetszik, de meg jobban tetszene, ha egy aranymetszesnyit hosszabb lenne, hogy jojjenek ki az aranyok. ertem en a 328 mmet, de en a tokeletes arany hive vagyok. gondolhattak volna az 507re is, ha mar egyszer...

    ezt leszamitva jol sikerult. attol tartok, kenytelen vagyok azt mondani ezesetben, hogy keszulj arra, - le fog esni az allad. kb marciusban, mikor a szeriavaltozatot kitoljak mondjuk genfre. vagy ha nagyon szemetek akarnak lenni, akkor frankfurtra. de a szeriavaltozat mar keszen van(!)