Ne legyen nagyobb a képek mérete 1024X768-nál!
  • Missa
    #266698
    Az Anson-ról azért nem húznám le a keresztvizet. Nekem volt belőle Ferrari 328, Ferrari 246 GT Dino és amíg gyűjtöttem Lambo-t, volt belőle Miura-m.
    Más korban "születtek", amikor piacra kerültek, a többi gyártó produktumához képest picit jobbak voltak. Jó, OK, sem 328-ast, sem Dino-t, sem Miura-t nem csinált senki. Talán a Bburago mégis, mintha csinált volna Miura-t. Nem tudtam őket összehasonlítani.
    Az Anson Ferrari-kal kapcsolatban, a 328 és a Dino szerintem kicsit a Bb fölött volt minőségben. A védelmükben mondom, a 328 esetében ők odafigyeltek az index-szélességjelző arányaira. Érdekes volt a belső kialakítása, az üléseknek volt egy amolyan "puhatömésű" feelingje. Egy valamire még nagyon odafigyeltek, amire a Kyosho pl. nem. Mind a 308 és mind a 328 GTS változatoknál a targatető kivehető betétjének a két ülés mögött volt a helyük. Az Anson esetében a tető elfért itt. A Kyosho-knál ez nem fér el itt, van egy fölösleges kitüremkedés.
    Az Ansonok a megjelenésük idejében, mondhatni amolyan akkori prémium szerűségek voltak. A Ferrarik esetében én a 550 Maranello-nál láttam a hanyatlásukat. Az az akkori UT-BB-Maisto trió alá sikeredett. A többi Anson modellről nem tudok véleményt mondani. Talán csak annyit, hogy kuriózumokat azért dobtak piacra. Tudtommal a SAAB 900-t csak ők csinálták. A Ferrari 328-asukat a Kyosho, a Dino-t az Elite, az 550 Maranello-t még a saját korában az UT fölényesen lenyomta.