12316971501353788406.png
  • acm1899
    Nem oké a 87...így kezdtem az egészet olvass vissza! Tudom, hogy túlságosan bezsírosodtam, kértem, hogy ezzel kapcsolatban ne mondjatok semmit. Erre fel csak ilyen jellegű kommenteket kapok.
    A vérnyomásommal semmi gond, hetente mérni szoktam. Az állóképességemmel sincs baj, 10 évig fociztam ezelőtt, valami csak megmaradt a kondícióból ezek szerint, ráadásul minden nap sétálnom kell 10 percet egy kellemes emelkedőn, észrevettem volna, ha nagyon gáz lenne a dolog.
    A versenyzős dologra meg csak annyit mondanék, hogy túlreagáltad kissé. Nem azt mondtam, hogy az vagyok vagy leszek. Csak semmiben sem különbözik az étrend és edzésmódszer attól, amit ők csinálnak (persze a kémia ilyen szinten még kimarad és minden ami ennek a hozadéka), ez nem úgy megy, hogy én amatőr vagyok és kicsit akarok csak izmos lenni akkor nem tartok be minden szabályt. Kiszámolt étrend szerint kajálok minden nap, más kérdés, hogy a CH szükséglet az változó mindenkinél az anyagcsere gyorsasága miatt, fizikai aktivitás, genetika, stb. Ezzel egyet kell, hogy érts. Erre nincs írott szabály, ami mindenkinél beválik. Majd kitapasztalom, most így jött ki a lépés sajnos, tanultam belőle. Épp ezért nem ezzel kapcsolatban vártam volna kommenteket (mint már előzőleg leírtam), hanem más egyéb észrevételekkel amit esetleg nem tudok (mert ezt tudom én is magamtól, mint már számtalanszor leírtam ,de úgy látom eddig elkerülte a figyelmed).

A második kommentedre meg mit mondjak...ki mondta, hogy 30at akarok fél év alatt? Vagy tettem volna szerinted olyan megnyilvánulást, ami szerint a 4 hónap alatt felszedett 15kg ideális? Nem hiszem. Elmondom ezredszer is, de már elmondtam, hogy az ideális az havi kb 2kg lenne. De nekem nem ennyi lett. Tudom.