Coca Cola a kedvenc italunk...
-
Cat #151 Újjászervezi marketing részlegét a Coca-Cola
Kiemeli és egy egységben fogja össze a marketing, az innováció és a stratégiai növekedés területeit a Coca-Cola. Az új részleg feladata, hogy meghatározza az üdítőipari óriás jövőbeni fejlődési irányvonalait. Új részleget hozott létre a Coca-Cola a nemzetközi marketinggel, innovációval és stratégiai növekedéssel kapcsolatos feladatok koordinációjára.
Az egység élére Mary Minnick-et, a cég ázsiai tevékenységeiért felelős elnökét nevezték ki, Chuck Fruit marketing igazgató és Danny Strickland innovációs igazgató pedig közvetlenül Minnick irányítása alatt dolgozik majd. A csoport még egy - egyelőre ismeretlen -, a stratégiai növekedés területét irányító vezetővel bővül a közeljövőben.
Neville Isdell, a Coca-Cola elnök-vezérigazgatója elmondta: "Ez az új részleg mintegy előretolt egységként segíti majd további növekedési lehetőségeink felkutatását, valamint új termékeink fejlesztését és a fogyasztói attitűdök megismerését, illetve befolyásolását."
Az üdítőipari óriás időközben átstrukturálja európai, ázsiai, eurázsiai és közel-keleti tevékenységeit is, mivel Sandy Ellen, az ügyvezető alelnök, valamint a Coca-Cola Europe, Eurasia and the Middle East elnök-vezérigazgatója hamarosan visszavonul.
Európában a cég új csoportot hoz létre az Unióban folyó tevékenységeinek irányítására. A régió élére Dominique Reiniche-t nevezik ki, aki korábban a Coca-Cola Enterprises Europe elnöke volt.