Hirek a Max új verziójáról
  • YMan
    #524
    amit én csinálok az egy játékba megy és sajnos amíg nem jelenik meg nem publikus :(( az főleg azért kár mert ebbe fektettem és fektetek a legtöbb munkát. Amúgy nem tudom kítünik-e de nem nagyarcunak akartam hatni az írásommal mert nekem is bőven van mit fejlődnöm, csupán a látásmódban próbálok segíteni. Érdemes beszélgetni filmrendezőkkel mert nagyon sokat lehet tanulni belőle, amellett hogy elég elszált a legtöbb.
    az előző írásomból valamit kihagytam a világítást és a textúrázást. Mindkettő külön müvészet.:) roppant szerencsésnek tartom azt a srácot aki két évet rá tudott szánni a portfólió animációjára (a render.hu-n olvastam) Még egy érdekesség de ne szegje senki kedvét.
    Nemrég jártam egy hozzám közeli játék fejlesztő cégnél és megakadt a szemem egy kirakott 3d rajzon. megkérdtem akivel mentem hogy ez minek van ott mert elég gyatra.. azt mondta hogy elrettentő példaképpen rakták ki mivel aki azt csinálta akkora arcal ment az állásinterjúra hogy alig fért be az ajtón és közölte hogy gyorsan döntsenek mert még több helyre fel akarják venni.
    én sosem voltam grafikus, hanem programoztam és csak hobbiból rajzoltam. Véletlenül jött úgy hogy most ezzel kell foglalkoznom de teljesen elszörnyedtem azon hogy amikor a projektünket indítottuk 10 jelentkező közül 1 volt olyan szinten hogyha tanul rá egy csomót beválhat. lehet hogy én fogtam ki rossz szériát de elképesztő volt. Persze ezzel nem az a baj hogy nem rajzol és nem 3dzik mindenki úgy mint a Pixar vagy a Square hanem az hogy ennyi tudással neki mernek állni piaci versenybe kerülő produktumba dolgozni. Hozzá kell tennem hogy azok nyújtották a legjobb teljesítményt akik azt mondták hogy minnél többet akarnak tanulni és ha nem is keresnek vele sokat legalább a tapasztalat megmarad. bocs hogy kicsit hosszú lett de már rég akartam írni pár sort.