Hirek a Max új verziójáról
-
#1398
A Pmap server minden igényesség nélkül:
A beállítási lehetőségeiről bővebben olvashatsz a mellékelt doksiban, amúgy azok kifejezetten csak arra vannak, hogy speciális eseteket is lekezelhess anélkül, hogy megőszülnél... :)
A global photonmap nem igen használatos, ha csak nem valami spéci scene-t renderelsz, megteszi helyette a GI is, ami a lényeg, az a Caustic pmap. Ha bekapcsolod, vagy ráböksz a listában a kis szürke körre, akkor engedélyezed a számításokat.
Ezek alapja a BrazilLight, amelyben szintén vannak pmap kontrolok, amikből pedig a legfontosabb a mennyiség.
Ha mint a fényforrásnál, mind pedig a serveren bekapcsolod a számítást, akkor szép dolgokat csalhatsz elő a tükröző, vagy fényáteresztő (hehe átlátszó) anyagokból...
Megint nem akarok ide esszét írni. Ha érdekel, szólj, és kirakok egy normális leírást. (már amennyire én tudom... :D)