Hirek a Max új verziójáról
  • Aldaryn
    #1228
    Én a problémára mindenképpen NURBS-el válaszolnék.
    Elkészíted az íves felületet, amelyre a betűk jönnek. (1 íves surface, erről egy offset, + Uloft szél) Ezután Elkészíted magát a feliratot. Kcsit ha nem akarsz tökölni átszabod a vonalakat, hogy mindenhol folytonosak legyenek, és aztán készítes még egy offset surface-t az alapból olyan magasságban, mint ahol a betűk teteje lesz.
    Ezután NormalProjected curve-ot készítesz a betűkből mind az alapra, mind a "betűk tetejére" szemből, majd pedig a "betűk tetejénél" trimmelsz velük. Ezután csak a betűk széleit kell megcsinálni pl. Uloft-tal. Ha kész, mehetnek a szegecsek egyenként. Nem olyan melós.
    Mindezek végén fogod, és a minőséget lehúzod a béka feneke alá, ha tényleg nem fontos. Hagyhatod így is (azért a függőségeket szüntesd meg a felületeken belül!), vagy pakold át mesh-be, majd szabadkézzel egyesítsd a vertexeket. De ez időígényes.
    Van még más ötletem is rá, ha kell akkor szólj s leírom. Vagy küldök .max fájlt.