• RMarvin
    #3163
    Gyarapszunk! Mindenki hozzon magával egy embert! :)))

    Szóval íme a véglegesített verzió, fordításra tálcán kínálva. Kérem a kedves fordító-bajtársakat, hogy jelezzenek vissza ha már nagyjából tudják a fordítás befejezésének időpontját.



    Tisztelt 2K Czech!

    Mindenekelőtt engedjék meg, hogy megkíméljem Önöket az ilyenkor szokásos előzményeket taglaló hosszú és fárasztó felvezetőtől, hiszen Önök ismerik a legjobban a legendás „Hidden & Dangerous 2” történetét illetve annak eladási statisztikáit, melyből pontos kép rajzolódik ki gyermekük sikeréről és a játékiparban elfoglalt méltó helyéről. Ez volt az a játék, amely megmutatta a játékosok generációinak, hogy igenis lehet kitűnő, realisztikus háborús játékot készíteni anélkül, hogy kizárólag az esztelen öldöklés minél véresebb bemutatása legyen a cél. A cooperative játékmoddal pedig olyan szintű összedolgozásra késztették rá a gyakran megoldhatatlannak tűnő feladatok elé állított játékosokat, mely összedolgozás a 2000-es évek elején divatos deathmatch-őrület közepette gyakorlatilag ismeretlen volt sokaknak.

    Nyilvánvalóan nem kevés levelet kaptak a játék rajongóitól, melyben kérve kérlelik/sürgetik/felszólítják/fenyegetik Önöket az ígért pályaszerkesztő közzétételére. Van egy petíció is, mely évek óta kering eredménytelenül az éterben. Kérem, ne értsenek félre minket: ez se nem petíció, se nem nyílt felszólítás vagy egyéb hisztis akaratoskodás. Ez csak egy egyszerű, közösségi kérés. Kérés, melynek teljesítése az elmúlt 7 évben a szervereken összegyűlt és egymást már lassan barátként ismerő (és bajtársként kezelő!) hűséges játékosoknak össznépi örömöt, Önöknek szakmai elismerést és hálát, kereskedelmileg várható többleteladást, s nem utolsó sorban pedig a játék hírnevének további öregbítését és fényezését jelenti. Vajon tévednénk bárhol is az imént felsoroltakban?

    Nem kevés játékhoz adtak már ki mindenféle szerkesztőket, melynek végeredményeként a játékosok kreatív hajlamaik kiélésével egyben az adott játék kereskedelmi forgalmát is jelentősen megerősítették, emiatt az új tartalmak készítése már önmagában is mindkét fél számára hasznos tevékenységgé vált. Higgyék el, semmiféle túlzás nincs abban, hogy fájdalmas arccal hiányolja és várja a játékos társadalom közel 7 éve, hogy hozzájuthasson eme mestermű ígért pályaszerkesztőjéhez. A játékhoz igencsak méltó születésnapi esemény lenne a szerkesztő kiadása.

    A Hidden & Dangerous 2 iránti rajongást hűen mutatja az, hogy vannak akik informatikai tudásukat felhasználva próbálnak új pályákat készíteni mindenféle grafikus szerkesztő nélkül, pusztán manuálisan. De sajnos éppen emiatt a mozgásterük is jelentősen leszűkül a már utolsó pókhálóig ismert pályákon levő ellenfelek/használati tárgyak/járművek áthelyezésére. (Én is próbáltam egyszer, ezért most saját tapasztalatból is mondhatom, hogy az egy embertelen munka!) Ők mégis kitartással és sok száz órás munkával - melyet egy szerkesztővel 1-2 órára le lehetne szűkíteni - készítik el és teszik közzé alkotásukat az újdonságra éhező és a játék mellett végsőkig kitartó nép számára. Önök is láthatják a központi szerveren ezen új pályákat, ha lekérik a szerverlistát, vagy egy kicsit utána néznek a megfelelő oldalakon.

    Hosszasan lehetne még sorolni a játék azon tulajdonságait, mely alapján 2010-ben is mesterműnek számít ez az ízig-vérig európai alkotás, hiszen alapból olyan funkciókkal van ellátva, melyeket a mai játékfejlesztők csak ígérgetnek, illetve marketing céljából mézesmadzagra kötnek. Teljes járműkezelés, ellenfelek felszereléseinek elvétele (néha még a ruha is), valós stratégiai gondolkodást igénylő feladatok, cooperative mod, tágas pályák az északi jégmezőktől kezdve a feje tetejére állított európai kontinensen át az afrikai homoktengerekig egy kis távol-keleti kirándulással megfűszerezve... A történeti háttér pedig már önmagában örökzöld téma, mert bizony sokan nem szeretik a mostanság divatos, túlbonyolított modern harcászati játékokat, melyek a mai kor amúgy is közismerten kétes hátterű háborúiba próbálnak elkalauzolni.

    Nem gondoljuk, hogy eme csekély kérésünk akár minimális gátat is vetne az Önök mindennapi munkájának, mindössze csak egy fiók ajtaját kérjük kihúzni és leporolni a benne levő szerszámokat, mielőtt azok végképp az enyészet martalékává válnak. Sőt, még a hétfő délelőtti vezetői értekezletet rendjét sem borítaná fel ezen csekély kérésünk teljesítése. Se forráskódot, se mást nem kérünk, csak annak a bizonyos öreg és megkopott vésőnek és kalapácsnak a közzétételét, melyet Önök már nem használnak semmire. Becsszóra, még azt sem kérjük, hogy ingyen tegyék ezt!

    Azzal is tisztában vagyunk, hogy az elmúlt 7 évben Önöknél is nyílván voltak és vannak személyi változások, s az akkori fejlesztők közül sincs már ott feltétlenül mindenki. Ezzel kapcsolatban bátorításként csak annyit szeretnénk zárszóként jelezni, hogy mi viszont változatlanul ITT VAGYUNK ÉS MARADUNK! :))))))

    Várva megtisztelő válaszukat, üdvözletét küldi a hűséges és kitartó vásárlók tömege!