Maya
-
#619
Hmmm...
Renderman: Visszatérve a koponyás képedhet, és a hasonló dolgokhoz. A képkivágást szerintem jó dolog, hogy próbálgatod, de ezzel szerintem csak egy a gond. Méghozzá az, hogy amikor ránézek egy ilyen módon kivágott képre, akkor nekem rögtön hiányérzetem van. Továbbá zavaró az is, hogy a posztamens alsó része emiatt túlhangsújba kerül. Én inkább, mivel már sokszor dolgoztam kamerával is, ahol ugyanezeket a dolgokat próbálgattam. Javasolnám azt, hogy a hiányos képkivágás helyett, inkább csinálj olyanokat, amik speciális perspektívában mutatják az adott dolgot. Tulajdonképpen tisztellek emiatt. Mármint, hogy így fogod fel a dolgokat. Ez hasonló az én felfogásommal. Jah, és még valami. A kompozíciónál használd az aranymetszés szabályait. Legalábbis valamilyen mértékben. Ez majd olyan hatást kölcsölöz a képednek, hogy mikor ránéz az ember, akkor nem tudja, hogy miért, de kellemes lesz ránézni. A fény-árnyéknál, pedig ügyelj arra, hogy a fényes és árnyékos oldalak egyensújba legyenek, mert a koponyás képeden például az árnyékos rész túlsújban van olyan szinten, hogy túlságosan oda tereli a takintatat. Remélem tudtam építő jellegű tanácsokat adni.
A shader király!!! Nagyon király!!!
A képet köszi! Nagyon kösz!