Maya
  • Mayer
    #5350
    Hát Youth, köszi a tippet, de sajna nem úgy sült el a dolog ahogy reméletem. A renderidő, kb 12*-esére növekedett :). Ha HDRI vagy LDRI beviládítást használok, akkor a próbarender képemet kb 1 perc akatt számolja ki. Ugyanilyen beállításokkal az általad ajánlott módszer 12 perc alatt :(. A franc pedig ahogy végigolvastam amit írtál, én is biztos voltam benne, hogy ez gyorsabb lesz, de aztán rá kellett jönnöm hogy nem. És azt hiszem tudom is hogy miért. Arra gondoltam, hogy az ok, a megvilágítás összetettségében keresendő. Ha először megvilágítok valamit egy omnival ( maxosok kedvéért are light :D) és aztán még FG-vel is, akkor sokkal többet, és összetettebben kell számolni mint, ha csak FG-vel világítanék. Nem is beszélve arról, hogy ha egy lappal világítok ami fehér. akkor annak minden pontjából érkeznek sugarak (ez rohadt sok). Ha viszont egy gömbbel világítok amin HDRI-textúra van, akkor azon lesznek sötétebb részek is, így kevesebb világos rész lesz, tehát nem lesz annyi sugár sem, viszont a bevilágítás is életszerűbb lesz. Ez csak spekuláció. Javítsatok ki, ha rosszul gondolom :).

    Egyébként van egy új kompozit WIP-em. Nézzétek meg aztán szóljátok meg :). A kijelző PS-ben lett kivilágosítva, tehát nem rendereltem újat egyenlőre. PS-sel ennyire tudtam világosítani úgyhogy a minőség elég rossz. Csak az akasztóka kompozit.

    kompozitWIP