Maya
-
#4822
Oryon, akkor erről fogok csinálni egy tutort, és mindenki meg tudja tanulni, egyszerű amúgy, csak lenne rá időm:)))
Az autóval nagyon szépen haladsz, csak így tovább! Amúgy a végső modell nem egy sub-d test lesz ugye? Úgyértem szét fogod darabolni nemde?
Dekó, egy kis nem anatómiai vélemény:
Gondolom ez a kapun lesz, lehetnének rajta ilyen lógó bizbaszok, csontok, bőrdarabok, szögek stb. A koponyáknak lehetnének fogai, persze nem humanoid, hanem valami hegyes éles, és nem kell sok, csak 1-2 pár. Picit részletezd mindenütt a modelld, ha mást nem, akkor smooth és sculpt.
Culram, privát ment.
Davidka, ha kockát akarsz kerekíteni akkor vagy poly-sub-d, vagy csinálj NURBS gömböt:)) NURBS kockával te sok mindent nem fogsz kezdeni.
Youth, a displacementnél ha soft/hard edge-et adsz a saroknak, akkor úgy lekerekíti, hogy odarak egy félkörívet, nézz meg egy rendert, nagyon csúnyán csinálja...
Én lehet displacement helyett megmaradok a hipoly modellnél és a jó bump mapnél:)